وارزون موبایل
یحیی رحیمی

وردانسک نقشه اصلی وارزون موبایل است

یحیی رحیمی 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
386 بازدید

شرکت اکتیویژن امروز پانزدهم سپتامبر از بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به‌صورت رسمی رونمایی می‌کند. گزارش‌های اخیر به وجود لابی 120 نفره و همچنین بازگشت وردانسک و البته بتل پس مشترک با بازی Modern Warfare II اشاره می‌کنند. در حالی که شایعات پیشین همچنان سر جای خود قرار دارند، آخرین اخبار بازی نشان می‌دهند که نقشه وارزون موبایل همان وردانسک خواهد بود و شاهد بازگشت مپ مخصوص Warzone هستیم.

طبق گفته Leakers On Duty، تعدادی از بازیکنان بازی موبایل موفق به یافتن صفحه موبایل بازی در فروشگاه گوگلی پلی شده‌اند. اطلاعات مختلفی در صفحه بازی موجود بوده که ما را از نسخه جدید آگاه می‌کند. طبق گفته‌ها، وردانسک به‌عنوان نقشه اصلی بازمی‌گردد و در نسخه موبایل استفاده می‌شود. گفتنی است این مپ هنگام انتشار بازی Call of Duty Vanguard به نقشه پاندورا تغییر یافت که فضایی استوایی داشت. بسیاری از طرفداران درخواست بازگشت وردانسک در بازی وارزون 2 را دارند.

نقشه وارزون موبایل وردانسک

نقشه وارزون موبایل

صفحه دانلود بازی وارزون موبایل، اطلاعاتی در مورد اتصال اکانت وارزون موبایل و Modern Warfare II در اختیار بازیکنان قرار داده است. در حالی که بسیاری اتصال اکانت را با کراس‌پلی اشتباه می‌گیرند، باید گفت که تنها بتل پس و تفنگ‌ها میان این دو بازی مشترک است و این بدین معنی نیست که بازی‌کنان موبایل با کامپیوتر و کنسول بازی می‌کنند. این مسئله هنگام انتشار وارزون و ونگارد هم دیده شد و تنها بتل پس و آیتم‌ها مشترک بودند. اکتیویژن هیچ صحبتی از کراس پلی نکرده است.

در بخش دیگری از صفحه دانلود گفته شده که نقشه وارزون موبایل، پذیرای 120 نفر در هر مسابقه است. اکتیویژن قول داده که کمترین تعداد بات در مقایسه با دیگر بازی‌های بتل رویال موبایل در نظر گرفته شود و در نتیجه تعداد بازیکنان واقعی در هر مسابقه بیشتر از دیگر بازی‌ها است. این بدین معنی است که بات‌ها همچنان بخشی از بازی خواهند بود. بازگشت وردانسک در کدهای اصلی سایت Warzone Mobile هم کشف شده و تمام سرنخ‌ها حاکی از بازگشت این مپ محبوب دارند.

بازی وارزون موبایل که در ابتدا با نام مستعار پروژه Aurora شناخته می‌شد، امروز به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود. ویدیویی از ثبت‌نام برای دریافت نسخه آزمایشی لو رفته است که نشان‌دهنده انتشار بازی در تاریخ دیگری است. اکتیویژن برای انتشار بازی Warzone Mobile در پایان سال جاری یا اوایل 2023 آماده می‌شود و در عین حال، بازی Warzone 2 هم در برنامه کاری قرار دارد. وارزون 2‌ با موتور جدید ساخته شده و طبق گفته‌ها، بازی اصلی وارزون همچنان ادامه می‌یابد، اما اسم آن تغییر پیدا می‌کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.