کنترلر PS5 مخصوص بازی God of War Raganrok گاد اف وار رگناروک
محمد صادق شجاعی

از کنترلر PS5 مخصوص بازی God of War Raganrok رونمایی شد

محمد صادق شجاعی 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
355 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی در جریان رویداد State of Play اقدام به معرفی کنترلر PS5 مخصوص بازی God of War Raganrok (گاد اف وار رگناروک) کرده است.

بازی God of War Raganrok بدون شک یکی از بزرگترین و مورد‌انتظار‌ترین آثار کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 است. در این اثر باری دیگر با خدای جنگ یونان یعنی کریتوس و پسرش، آترئوس همراه شده و با خدایان نورس وارد نبرد می‌شویم. همانطور که از نام بازی گاد اف وار رگناروک مشخص است، در قالب این اثر پایان جهان و مرگ بسیاری از خدایان به تصویر کشیده خواهد شد.

نمایش تریلر داستانی این بازی در قسمت جدید رویداد استیت اف پلی موجب شد که بازیکنان بیش از پیش برای تجربه آن لحظه‌شماری کنند. با توجه به شهرت و محبوبیت بازی گاد اف وار رگناروک، چندان جای تعجب نیست که شرکت سونی با عرضه نسخه محدود لوازم جانبی از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند.

کنترلر PS5 مخصوص بازی God of War Raganrok گاد اف وار رگناروک

نماد کریتوس و آترئوس روی کنترلر مخصوص God of War Raganrok

در بخشی از رویداد State of Play یکی از این دست لوازم جانبی به طور رسمی معرفی شد. این محصول شرکت سونی یک کنترلر PS5 موسوم به دوال سنس است که از طراحی منطبق با بازی God of War Raganrok بهره می‌برد. کنترلر PS5 مخصوص بازی گاد اف وار رگناروک دارای رنگ‌های آبی و سفید بوده و روی تاچ پد آن تصویر یک گرگ و یک خرس که نماد کریتوس و آترئوس هستند، نقش بسته است.

کنترلر PS5 مخصوص بازی God of War Raganrok هم‌زمان با این اثر عرضه خواهد شد. بر این اساس کنترلر مذکور در کنار نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی گاد اف وار رگناروک در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت. از روز 27 سپتامبر (5 مهر) امکان پیش‌خرید این کنترلر آغاز می‌شود.

نظر شما در مورد دوال سنس مخصوص بازی God of War Raganrok چیست؟ آیا ظاهر این کنترلر توانسته توجه شما را جلب کند؟ آیا قصد خریداری و تجربه بازی گاد اف وار رگناروک با استفاده از آن را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.