بازی موبایل Assassin's Creed اساسینز کرید
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Assassin’s Creed معرفی شد: تجربه‌ای Open World در چین باستان

محمد صادق شجاعی 20 شهریور 1401 1 دیدگاه
5,058 بازدید

شب گذشته شرکت یوبی سافت رویدادی را به نام Ubisoft Forward برگزار کرد. در قالب این رویداد نمایش‌ها و اطلاعات تازه‌ای از تعدادی از محصولات جدید این شرکت ارائه شد. علاوه بر این، در جریان رویداد مذکور چندین بازی از سری Assassin’s Creed به صورت رسمی رونمایی شد. یکی از این دست آثار، بازی موبایل Assassin’s Creed با اسم رمز Jade است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اثر مذکور که دارای گیم پلی مشابه بازی‌های کلاسیک سری اساسینز کرید است، در چین باستان جریان داشته و یک اثر Open World محسوب می‌شود.

بازی موبایل Assassin’s Creed در بخشی از شوکیس سری اساسینز کرید معرفی شد؛ با وجود نمایش یک تریلر سینماتیک، جزئیات زیادی از این اثر ارائه نشده است. سازندگان بازی Assassin’s Creed Codename Jade آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حس و حال یک بازی کلاسیک سری Assassin’s Creed را ارائه کند. تنها تفاوت این اثر نسبت به دیگر بازی‌های اساسینز کرید را می‌توان اجرا روی گوشی‌های موبایل و استفاده از کنترل‌های لمسی به جای کنترلر یا موس و کیبورد معرفی کرد.

مارک الکسیس کوته، تهیه‌کننده اجرایی سری Assassin’s Creed، وعده داده است که در قالب بازی جدید اساسینز کرید می‌توانید کشور چین را در سال 215 قبل از میلاد مشاهده کنید. در قالب این اثر نه تنها می‌توانید در سراسر دیوار بزرگ چین از مهارت‌های پارکور شخصیت خود بهره ببرید، بلکه برای اولین قادر خواهید بود اساسین خود را خلق کنید.

بازی موبایل Assassin's Creed اساسینز کرید

بازی موبایل Assassin’s Creed مشابه آثار کلاسیک خواهد بود

یوبی سافت تنها به تریلر سینماتیک بازی موبایل Assassin’s Creed  اکتفا کرده و گیم پلی این اثر را نمایش نداده است؛ با این حال تریلر بازی Assassin’s Creed Codename Jade به صورت In-Engine است. به این واسطه می‌توانید ببینید که شکل و شمایل احتمالی بازی مذکور چگونه خواهد بود. جلوه‌های بصری نمایش داده شده در تریلر بازی موبایل Assassin’s Creed امیدوار‌کننده بوده و چندان ضعیف‌تر از آثار اخیر سری اساسینز کرید به نظر نمی‌رسد.

در کنار معرفی بازی موبایل اساسینز کرید، مشخص شد که سه بازی موبایل جدید از شرکت یوبی سافت به پلتفرم بازی نت فلیکس اضافه خواهند شد. یکی از این آثار، بازی جدیدی از سری اساسینز کرید بوده که با بازی Assassin’s Creed Codename Jade متفاوت است. بازی‌های Valiant Hearts 2 و دنباله The Mighty Quest دیگر آثار جدید یوبی سافت برای پلتفرم بازی Netflix هستند. در کنار این بازی‌ها، شرکت Ubisoft با همکاری نت فلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن سری Assassin’s Creed است.

نظر شما در مورد بازی موبایل Assassin’s Creed چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر تجربه چین باستان در قالب این اثر هستید؟ به نظر شما بازی Assassin’s Creed Codename Jade موفق به جذب بازیکنان و طرفداران خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    کی تو ایران میاد

    پاسخ دهید