بازی بعدی استودیو NetherRealm اد بون
محمد صادق شجاعی

اد بون در مورد بازی بعدی استودیو NetherRealm از طرفداران نظر‌سنجی می‌کند

محمد صادق شجاعی 20 شهریور 1401 بدون دیدگاه
353 بازدید

اد بون و استودیو ندررلم به واسطه ساخت سری بازی‌های Mortal Kombat و Injustice در بین بازیکنان و طرفداران سبک فایتینگ شناخته می‌شوند. تازه‌ترین اثری که از سوی آن‌ها منتشر شده، بازی Mortal Kombat 11، محصول سال 2019 است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اد بون در قالب یک نظر‌سنجی در شبکه اجتماعی توییتر، از بازیکنان خواسته است که بازی بعدی استودیو NetherRealm را مشخص کنند.

نظر‌سنجی منتشر شده توسط اد بون دارای چهار گزینه است که عبارتند از Injustice 3، یک بازی اقتباسی از آثار مارول، Marvel vs DC و بازی جدید سری Mortal Kombat. در زمان نگارش این مطلب بیش از 131 هزار نفر در این نظر‌سنجی شرکت کرده‌اند. از بین گزینه‌ها، بازی اقتباسی از آثار شرکت Marvel پایین‌ترین رای را به خود اختصاص داده است. پس از این گزینه، بازی‌های Injustice 3 و بازی جدید سری Mortal Kombat قرار دارند که به ترتیب 20 درصد و 27 درصد از رای‌ها را در اختیار دارند. در مقابل از بین افراد شرکت‌کننده، بیشتر از 41 درصد به بازی Marvel vs DC رای داده‌اند که این اثر را به محبوب‌ترین گزینه تبدیل کرده است.

با توجه به زمان زیادی که از انتشار بازی Injustice 2 می‌گذرد، انتظار می‌رفت که تعداد بیشتری از بازیکنان برای انتشار اثر بعدی این سری لحظه‌شماری کنند. اما ظاهرا چنین نیست و در حدود 26 هزار نفر خواهان ساخت آن به عنوان بازی جدید استودیو NetherRealm هستند. میزان رای بازی بعدی سری مورتال کامبت چندان تعجب‌آور نیست. با وجود محبوبیت بالای این مجموعه، زمان زیادی از انتشار بازی مورتال کامبت 11 نمی‌گذرد؛ به همین دلیل طرفداران ترجیح می‌دهند که سری تازه‌ای را از استودیو ندررلم ببینند.

بازی بعدی استودیو NetherRealm اد بون

طبق شایعات بازی بعدی NetherRealm جزو سری مورتال کامبت است

از سال‌ها پیش بازیکنان بسیاری چشم انتظار معرفی بازی Marvel vs DC هستند و از اد بون می‌خواهند که این اثر را بسازد. قرار داشتن بازی مذکور در رتبه اول نظر‌سنجی خالق سری Mortal Kombat بدان معنا نیست که قطعا این اثر ساخته خواهد شد. اما این امر باری دیگر به اد بون و استودیو NetherRealm ثابت می‌کند که طرفداران تا چه اندازه علاقه‌مند به ساخت بازی Marvel vs DC هستند.

این احتمال وجود دارد که نظر‌سنجی اد بون چندان اهمیتی نداشته و یک رای‌گیری ساده از بازیکنان و طرفداران باشد. این فرض از آن جهت قوت می‌گیرد که شایعاتی مبنی بر ساخت بازی جدید سری مورتال کامبت توسط استودیو ندررلم منتشر شده است. همچنین برخی از گمانه‌زنی‌ها از قرارداد بین شرکت‌های Warner Bros و Discovery به عنوان دلیلی برای عدم معرفی آثار کراس اوور و بازی جدید سری Injustice نام برده‌اند.

نظر شما در مورد نظرسنجی اد بون چیست؟ آیا بازی بعدی استودیو NetherRealm با محوریت کاراکتر‌های دی سی و مارول خواهد بود؟ شما ترجیح می‌دهید چه اثری را از استودیو ندررلم ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.