Assassins-Creed-Ubisoft-Forward
یحیی رحیمی

حضور اساسینز کرید در مراسم Ubisoft Forward تائید شد

یحیی رحیمی 15 شهریور 1401 بدون دیدگاه
241 بازدید

رویداد ویژه Ubisoft Forward امسال در روز دهم سپتامبر (19 شهریور) برگزار می‌شود و شاهد نمایش تریلر اساسینز کرید به همراه بازی Mario + Rabbids و همچنین اسکال اند بونز خواهیم بود. یوبی‌سافت رسماً حضور این سه بازی مهم در رویداد یوبی‌سافت فروارد را تائید کرد و اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها به اشتراک گذاشت.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در مطلب تازه‌ای از برنامه‌های خود برای Ubisoft Forward رونمایی کرد. طبق مطلب جدید، خبرهای تازه‌ای در مورد بازی ماریو + ربیت خواهیم شنید و همچنین تریلر جدید Skull and Bones را تماشا خواهیم کرد. یوبی‌سافت در ادامه طرفداران اساسینز کرید را دعوت به تماشای این برنامه کرده است، زیرا که آینده این فرنچایز بالاخره رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد که دو پروژه از دنیای Assassin’s Creed در مراسم امسال رونمایی شوند.

بازی اساسینز کرید

معرفی بازی‌های اساسینز کرید

حضور بازی Assassin’s Creed Mirage در رویداد امسال تائید شده و جزئیات بیشتری از پروژه Assassin’s Creed Infinity دریافت خواهیم کرد. این پروژه با همکاری دو استودیو کبک و مونترآل یوبی‌سافت ساخته می‌شود و یک اثر لایو سرویس به‌حساب می‌آید. قرار است تمامی بازی‌های این سری از طریق Infinity در دسترس قرار گیرند و هر بار نیز یک بخش داستانی جدید به آن اضافه شود. یوبی‌سافت که بازی Infinity رایگان نیست و بازی‌کنان باید آن را بخرند.

بازی اساسینز کرید میراژ به شهر بغداد سفر می‌کند و شاهد اثری کوتاه‌تر نسبت به عناوین چند سال اخیر خواهیم بود. این بازی همچنین به ریشه‌های این سری و المان‌های مخفی‌کاری و قتل بازی می‌گردد و از ویژگی‌های ژانر RPG‌ فاصله می‌گیرد. رویداد Ubisoft Forward امسال طبق اطلاعات جدید، طولانی خواهد بود و عناوین مختلفی معرفی خواهند شد. پیش‌نمایش این مراسم که 25 دقیقه زودتر پخش می‌شود، اطلاعاتی از فصل جدید بازی‌های For Honor و The Crew 2 در اختیار می‌گذارد و سپس وارد مراسم اصلی و نمایش بازی‌های جدید خواهیم شد.

استریم زنده یوبی‌سافت از هر دو کانال‌های یوتیوب و توییچ قابل‌تماشا خواهد بود و شاهد یک ساعت مراسم کامل هستیم. یوبی‌سافت قرار است در طی مراسم، آیتم‌هایی به تماشاگران توییچ اهدا کند. این امکان تنها از طریق توییچ در دسترس خواهد بود. مراسم Ubisoft Forward به زبان‌های مختلفی از جمله زبان اشاره در دسترس خواهد بود و زیرنویس هم‌زمان برای انگلیسی و آلمانی هم آماده خواهد شد. اطلاعات تازه The Division Heartland فاش شد و یوبی‌سافت آن را تائید کرد. انتظار نمایش این بازی را هم در مراسم امسال داشته باشید.

یوبی‌سافت فروارد روز 10 سپتامبر (19 شهریور) و ساعت 23:30 به‌وقت‌ایران پخش می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.