دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای PC
دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای PC

پارسی گیم 12 شهریور 1401 بدون دیدگاه
6,363 بازدید

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای کامپیوتر

یکی از بازی‌های جذاب و متفاوت ماجراجویی و اکشن که به شما اجازه می‌دهد در نقش موجودات فضایی ظاهر شده و هرج و مرج و نابودی را به خورد انسان‌ها دهید، سری Destroy All Humans است. بعد از سال‌ها بازسازی و ریبوت شماره اول این سری توانست موفقیت بالایی کسب کند و به‌عنوان محبوبی تبدیل شود. استودیو Black Forest Games به‌تازگی از شماره دوم این سری بازسازی شده یعنی بازی Destroy All Humans 2 Reprobed رونمایی کرده که ماجراجویی‌های موجودات فضایی شرور را ادامه می‌دهد و قرار است در نقش آن‌ها، تباهی و نابودی بیشتری به انسان‌ها هدیه دهید.

اگر با سری Destroy All Humans آشنا باشید می‌دانید که گیم پلی جذاب بازی با زاویه دوربین سوم شخص دقیقا چه چیزی را قرار است ارائه دهد. شما در نقش موجودات فضایی که از مریخ به زمین حمله کرده‌اند قرار گرفته و یکی از آن‌ها با نام Crypto را کنترل خواهید کرد. هدف ساده است! هم باید فرایند نابودی کره زمین و بشریت را ادامه دهید و هم از ارگان KBG که سفینه مادر شما را منفجر کرد انتقام بگیرید!

گیم پلی بازی دقیقا مشابه شماره اول است و مراحل و ماجراجویی‌های جدیدی را در نقاط مختلف زمین باید تجربه کنید. تکنولوژی و سلاح‌های تازه‌ای به بازی اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به بارش شهاب‌سنگ اشاره کرد.

تمامی شهرهای بازی با سبک و سیاق خیالی و دهه 60 میلادی طراحی شده‌اند و حس و حال آن دوران را به‌خوبی با گرافیک زیبا و کارتونی به شما منتقل خواهند کرد. دنیای بازی بسیار گسترده‌تر از شماره اول شده و بسیاری از مأموریت‌ها را در قالب جهان باز انجام می‌دهید. با استفاده از DNA انسان‌ها می‌توانید تکنولوژی و سلاح‌های خود را نیز ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های جدید بازی وجود گونه‌های جدید از موجودات فضایی است که می‌توانید در کنار خود متحد کرده و در نابودی بشریت همراهیتان کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Destroy all Humans و Orcs Must Die! 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD / Intel CPU running at 3.0 GHz or higher: AMD Kaveri A10-7850K or Intel Pentium DualCore G3220 or newer is recommended / Ryzen 5 2400G (for systems using an integrated GPU)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 4GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11.0 and Shader Model 5.1 support
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD / Intel processor running at 3.4 GHz or higher (AMD Ryzen 5 2600 or Intel Core i7 6700K or newer is recommended)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 4GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 12.0 and Shader Model 6.0 support
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Crypto is back with a license to probe. The alien invader returns, groovier than ever. Experience the swinging ‘60s in all its chemical-induced glory and take revenge on the KGB for blowing up your mothership. You’ll have to form alliances with members of the very species you came to enslave.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 36.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.