بازی UFL
یحیی رحیمی

بازی UFL رقیب FIFA و eFootball تا سال 2023 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,530 بازدید

استودیو بریتانیایی Strikerz Inc رسماً از تاخیر بازی UFL خبر داد. این بازی شبیه‌ساز فوتبال به‌عنوان رقیب بازی FIFA و eFootball معرفی شد و هنوز به مرحله انتشار نرسیده است. بازی جدید قرار بود به‌صورت رایگان برای کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار گیرد؛ اما تاریخ عرضه آن برای بار دوم تغییر پیدا کرد.

مدیرعامل استودیو به نام یوجین ناشیلوف با انتشار ویدیو کوتاهی، خبر تاخیر بازی UFL را اعلام کرد. وی در این مورد گفت: «چیز تازه‌ای نیست اگر بگوییم که این بازی از لحاظ فنی بسیار پیچیده است و نیازمند آن است که تمامی حرکات و تکنیک‌های فوتبال با انیمیشن‌های واقعی و پویا نمایش داده شوند. امروز باید اعلام کنم که تاریخ انتشار بازی به سال 2023 تغییر پیدا کرد. بسیاری می‌گفتند که این اتفاق رخ می‌دهد و حق با شما بود. توسعه بازی 80 درصد پیشرفت کرده و زمان بیشتری برای تمام کردن آن نیاز داریم».

تاخیر بازی UFL

تاخیر بازی UFL

ناشیلوف در پایان گفت که گیمرها انتظار اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی UFL در ماه آذر امسال را داشته باشند و فعلاً نمی‌تواند اطلاعات دیگری منتشر کرد. بازی شبیه‌ساز فوتبال رقیب FIFA به‌صورت رایگان عرضه می‌شود و تمرکز آن روی ایدئولوژی فیرپلی است. تمامی بازی‌کنان با سطح مهارت یکسان در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و پیشرفت در بازی نیز با پرداخت پول و خرید جعبه شانس صورت نمی‌گیرد. این بازی می‌خواهد بازیکنان فیفا و eFootball را به خود جذب کند.

اولین ویدیو گیم پلی UFL در ماه ژانویه امسال پخش شد و فهمیدیم که کریستیانو رونالدو، سفیر این بازی فوتبال است. چهار سفیر دیگر از جمله روملو لوکاکو، ژینچنکو، فریمینیو و دی بروینه قرار است بخشی از کمپین تبلیغاتی را بر عهده داشته باشند و از چهره آن‌ها برای تبلیغ بازی استفاده شود. بازی یو اف ال از مکانیسم‌های متفاوتی نسبت به بازی FIFA بهره می‌برد و از آنریل انجین برای طراحی آن استفاده شده است. توسعه‌دهنده حالت‌های مختلفی مشابه آلتیمت تیم طراحی کرده است که رقابت‌های اروپایی مانند لیگ قهرمانان اروپا هم بخشی از آن خواهد بود.

بازی یو اف ال از حالت‌های ویژه مانند 2v2 و 3v3 پشتیبانی می‌کند و همچنین بخش نقل و انتقالات نیز قرار است فرایندی مشابه واقعیت داشته باشد. در عین حال 5000 بازیکن با اسم و ظاهر واقعی اضافه شده‌اند؛ اما حق امتیاز لیگ‌های اروپایی در اختیار این بازی نیست و به نظر می‌رسد که UFL هم به دنبال ارائه محتوای آفلاین نیست و تنها رقابت‌های آنلاین با تیم‌های خیالی در دسترس قرار می‌گیرند. منتظر عرضه بازی در سال آینده میلادی باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.