دانلود بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books برای PC
دانلود بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books برای PC

پارسی گیم 10 شهریور 1401 بدون دیدگاه
5,311 بازدید

دانلود بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی و ماجراجویی از قدیمی‌ترین آثار صنعت گیم هستند که به گیم پلی سخت و بسیار درگیر کننده خود معروف هستند. این مدل بازی‌ها به دلیل زمان زیادی که از گیمرها می‌گیرند، سال‌هاست که از دور رقابت خارج شده‌ و نمی‌توان خیلی انتظار داشت که کمپانی‌های بزرگ به ساخت این عناوین دست بزنند. با این حال استودیوهای مستقل با انتشار بازی‌هایی مثل Like No Other The Legend Of The Twin Books نشان داده‌اند که هنوز ماجراجویی واقعی زنده است.

بازیکنان نقش دن را بر عهده می‌گیرند؛ یک مرد کاملاً معمولی که آرزوی تبدیل شدن به یک ماجراجو را دارد. پس از اینکه وی افسانه کتاب‌های دوقلوی جادویی را می‌شنود، به سراغ موزه‌ای می‌رود که گویا نسخه‌ای از کتاب در آن وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد که کتاب اصلی دزدیده شده و تنها نسخه‌ای قلابی از آن به‌جامانده است. حال دن به آرزویش برای ماجراجو شدن رسیده و باید رد کتاب‌های جادویی اصلی را زده تا با پیدا کردنشان، تبدیل به قهرمانی در شهر خود شود.

Like No Other The Legend Of The Twin Books از تمام المان‌های ژانر ماجراجویی کلاسیک برای ارائه داستان جذاب خود استفاده می‌کند. از پازل‌های محیطی، حرف زدن با شخصیت‌ها برای دریافت سرنخ گرفته تا دنیاهای نقاشی شده زیبا که چشمان بازیکن را خیره خواهد کرد. این یک بازی سخت و چالش برانگیز با کلی پازل درگیر کننده است. پس اگر خود را یک ماجراجوی نترس می‌دانید که از بازی‌های دشوار ترسی ندارد، همین حالا این عنوان جذاب را دانلود و تجربه کنید.

بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. شما باید به شخصیت اصلی کمک کنید تا رد کتاب‌های جادویی گمشده را زده و آن‌ها را به موزه برگرداند. در این بین کلی پازل دشوار و شخصیت‌های جالب در مسیرتان قرار گرفته و به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sally Face و Mutropolis را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Like No Other The Legend Of The Twin Books برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10+
Processor: Quadcore 2Ghz +
Memory: 4 GB RAM
Graphics: On-board
DirectX: Version 12
Storage: 500 MB available space
Sound Card: On-Board

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10+
Processor: Quadcore 3Ghz +
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX / Radeon 2GB+
DirectX: Version 12
Storage: 500 MB available space
Sound Card: On-Board

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dan is a bumbling first-time adventurer who risks everything to solve the legend of the twin books by exploring the abandoned town of Red Pines.
Legend has it that a talented artist replicated the Spirits’ Book, and the replica was so perfect that the museum staff mistakenly left the original behind during the evacuation of Red Pines. After learning of the legend, Dan decides to check if it’s true, and recover the book if it is.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.