بازی High on Life
سارا هابطی

بازی High on Life پس از انتشار بسته الحاقی جدید دریافت می‌کند

سارا هابطی 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
270 بازدید

توسعه‌دهندگان بازی High on Life، استودیو Squanch Games، براساس مصاحبه‌ای اعلام کردند که قصد دارند تا حد امکان سالیان سال از عنوان High on Life پشتیبانی کنند و همینطور اذعان داشتند که محتوایی الحاقی بعد از انتشار این عنوان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس آخرین اخبار بازی، متی استودیوان، تهیه کننده اجرایی عنوان High On Life به برنامه‌ریزی‌های هیجان‌انگیز این استودیو برای انتشار بسته‌های الحاقی برای این عنوان خبر داد و مدعی شد علاوه بر این که پس از عرضه بازی محتوایی جدیدی به آن اضافه خواهد شد، بلکه این روند تا سالیان سال ادامه خواهد داشت و همچنین به‌روزرسانی‌های متعددی برای بهبود عنوان High On Life به کاربران ارائه خواهد شد.

استودیوان همچنین افزود که ما قصد داریم از رضایت طرفداران از روند اجرا و اضافه شدن محتواهای اضافی اطمینان حاصل کنیم و به صورت طولانی مدت از عنوان High on Life با رفع مشکلات و اضافه شدن DLC‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنیم. او همچنین گفت همانطور که احتمالا طرفداران به یاد دارند استودیو Squanch Games سالیان سال از بازی Trover پشتیبانی کرد و برای اثر High on Life همین کار را نیز انجام خواهد داد.

بسته الحاقی High on Life

محتوای پس از عرضه بازی High on Life

متی استودیوان در خبر دیگری گفت که عنوان High on Life برای افرادی که عادت دارند گوشه و کناره‌های بازی را کامل بگردند، نزدیک به 20 تا 22 ساعت گیم پلی وجود دارد که شامل داستان اصلی و ماموریت‌های فرعی می‌شود. حال با اضافه شدن محتوای جدید پس از عرضه؛ قطعا این مقدار گیم پلی افزایش پیدا خواهد کرد.

در ابتدا بازی قرار بود در ماه اکتبر 2022 (آبان 1401) عرضه شود که بنا به گزارشات مختلف، استودیو Squanch Games برای رفع مشکلات و پولیش نهایی بازی را به تاخیر انداخت و در مراسم گیمزکام با نشان دادن نمایشی از گیم پلی این عنوان تاریخ قطعی آن را مشخص کرد. عنوان High on Life در تاریخ 13 دسامبر 2022 (22 آذر1401) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و از همان روز اول روی سرویس گیم‌پس در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.