بازی High on Life
یحیی رحیمی

مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی High on Life اعلام شد

یحیی رحیمی 7 شهریور 1401 بدون دیدگاه
485 بازدید

بازی High on Life از ساخته‌های جدید استودیو خالق ریک و مورتی است. این بازی متفاوت با ایده‌های تازه به دنبال ایجاد حس غوطه‌وری در دنیایی تخیلی است. تولیدکننده ارشد استودیو Squanch Games در مصاحبه تازه‌ای از طول داستان و مراحل فرعی صحبت کرده است. طبق گفته وی، زمان مورد نیاز High on Life حدود دوازده تا بیست ساعت است و اگر به مراحل فرعی علاقه‌ای ندارید؛ یک روزه می‌توانید بازی را تمام کنید.

طبق گفته متی استودیوان، دنیای بازی High on Life طوری ساخته شده که بتوان مدت زیادی به کاوش پرداخت و این اثری تقریباً نیمه جهان‌باز به‌حساب می‌آید. تجربه داستان اصلی کوتاه است و حدود هشت تا دوازده ساعت برای تجربه آن کافی خواهد بود. در صورتی که بخواهید مراحل فرعی را هم تجربه کنید؛ بیست ساعت برای بازی کنار بگذارید. البته این زمان بسته به مهارت شما در بازی‌های شوتر اول‌شخص تفاوت خواهد داشت.

تولیدکننده ارشد بازی می‌گوید که تجربه تمامی جنبه‌های بازی های آن لایف حدود 20 تا 22 ساعت طول می‌کشد و افرادی که مایل به دریافت تمامی اچیومنت‌ها هستند؛ کافی حدود 25 ساعت برای بازی وقت بگذارند. این زمان برای جستجو در محیط، تمام کردن داستان اصلی، صحبت با تمامی شخصیت‌ها و انجام وظایف فرعی کافی خواهد بود. با این حساب زمان مورد نیاز High on Life چندان زیاد نیست و حتی این اثر را می‌توان کوتاه در نظر گرفت.
زمان مورد نیاز High on Life

زمان لازم برای تمام کردن High on Life

تولیدکننده در مورد مدت زمان لازم برای تمام کردن High on Life گفت: «داستان حدود هشت تا 12 ساعت طول می‌کشد و البته بستگی به این دارد که چه سبک گیمری باشید. در ادامه اچیومنت و محتوای فرعی را داریم و فکر می‌کنم که تا 20 تا 25 ساعت برای آنها کافی خواهد بود. بازی گوشه و کنار زیادی دارد». اگر جزو افرادی هستید که روز اول به تجربه بازی‌ها می‌پردازید، مشکلی برای تمام کردن آن نخواهید داشت. تولیدکننده در ادامه توضیحاتی در مورد مراحل فرعی ارائه کرد.

استودیوان محتوای جانبی بازی High on Life را با اثری قبلی استودیو به نام بازی Trover مقایسه کرد و گفت: «مراحل فرعی معمول که به آنها عادت دارید را نخواهید دید. اگر Trover را بازی کرده باشید، می‌توانید که بخشی از محتوای اضافه در مورد یافتن جوک‌ها و دیالوگ‌های بیشتر از سوی شخصیت‌ها است. ما همچنین آیتم‌های زیادی برای جمع‌آوری داریم و فروشگاه با آیتم‌های ویژه پر شده که هنوز نمی‌توانیم در مورد آنها صحبت کنیم».

  1. مدت زمان لازم برای داستان: 8 تا 12 ساعت
  2. داستان + مراحل فرعی:‌ 20 ساعت
  3. تجربه کامل بازی: 25 ساعت

حتی اگر محتوای فرعی با آنچه ما فکر می‌کنیم تفاوت داشته باشد، باز هم ده ساعت باید پای آنها نشست. اگر می‌خواهید تمامی محتوا را تجربه کنید، زمان مورد نیاز High on Life به 25‌ ساعت افزایش می‌یابد. افرادی که موفق به تجربه دمو شده‌اند می‌گویند که شخصیت اصلی یک جایزه‌بگیر است و دنبال قتل افراد مشخصی است. منتظر عرضه بازی های آن لایف در تاریخ 22 آذر برای کامپیوتر و ایکس باکس باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.