دانلود بازی Islets برای PC
دانلود بازی Islets برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Islets برای PC

پارسی گیم 7 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,351 بازدید

دانلود بازی Islets برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و پلتفرمر چند سالی است که به واسطه آثاری مانند Celeste به اوج خود برگشته و در حال تسخیر صنعت گیم هستند. بازی Islets به دست بازی ساز مستقلی به نام Kyle Thompson ساخته شده که پیش از این عنوان زیبای Sheepo را توسعه داده بود. این بازی عجیب در دسته عناوین مترویدوانیا قرار گرفته و روایتگر داستانی درباره ماجراجویی در دنیایی بوده که به طور کامل از هم پاشیده است. شخصیت اصلی موشی است که قصد دارد باری دیگر دنیا را بازسازی کند.

با وجود اینکه محیط بازی پر از دشمنان عظیم و تهدیدآمیز است، ولی در نهایت، تجربه Islets یک ماجراجویی دوست داشتنی و بامزه خواهد بود. به جای تمرکز صرفاً بر روی اکشن بی مغز، این بازی سعی داشته تا با جلوه بیشتر داستان جذابش، بازیکنان را وادار کند تا با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرده و در دنیایش غرق شود. تنوع زیاد شخصیت‌های اصلی و فرعی در بازی خودنمایی می‌کند. با اینکه حس و حالی عظیم و بی پایان در Islets جریان دارد، ولی بازی به صورت خطی دنبال می‌شود.

بهتر است گول ظاهر بامزه Islets را نخورید، زیرا زمانی که بحث مبارزه با باس‌های بازی به میان بیاید، حتی در ساده‌ترین درجه سختی نیز به شما رحم نخواهند کرد. در سراسر نقشه بازی ابزار مختلفی پخش شده که حکم ارتقای شخصیت را دارند؛ برای اینکه بتوانید با برخی از باس‌ها مبارزه کنید یا قسمت‌هایی از نقشه را آزاد کنید، باید نقشه را خوب جستجو کرده باشید. در نهایت باید گفت که Islets یک بازی اکشن و پلتفرمر مترویدوانیای کلاسیک است و به همه گیمرها توصیه می‌شود.

بازی Islets عنوانی در سبک اکشن و پلتفرمر است. این بازی از عناوین مترویدوانیا الهام گرفته و دنیایی درهم‌تنیده و پیچیده را به شما ارائه می‌کند. باید سراسر این نقشه را گشته و محیط‌های مخفی را آزاد کنید. برای عبور از هر محیط باید با باس آنجا مبارزه کرده و پیروز شوید. این بازی جذاب بدون شک از بهترین آثار اکشن و پلتفرمر سال است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ruggnar و BIOTA را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Islets برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Pentium E2180 (2 * 2000), AMD Athlon Dual Core 4450e (2 * 2300), or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 220 (1024 MB), Radeon HD 4650 (1024 VRAM), or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400), AMD A8-3850 (4 * 2900), or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640 (2048 VRAM), Radeon R7 250 (2048 VRAM), or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Iko is an aspiring yet hopeful warrior exploring the land and sky to reunite a series of floating islands. With his rickety airship, he must travel from island to island in order to reignite each one’s magnetic core while fighting off the many adversaries standing in his way.
Islets is a surprisingly wholesome metroidvania about making connections with the people around you. By reuniting the islands and befriending a cast of charming characters, the world expands and reveals new parts of each area for Iko to explore. Scour every nook and cranny in order to collect the many upgrades hidden around this world and face its numerous hidden challenges!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.