دانلود بازی Ruggnar برای PC
دانلود بازی Ruggnar برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ruggnar برای PC

پارسی گیم 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,241 بازدید

دانلود بازی Ruggnar برای کامپیوتر

ژانر پلتفرمر به عنوان یکی از اولین سبک‌های صنعت گیم شناخته می‌شود که مسیر خود را با سری ماریو به سادگی آغاز کرد و با گذر زمان توانست با ترکیب کردن المان‌های مختلف، تبدیل به سبکی پیچیده و جذاب شود. این المان‌ها شامل مترویدوانیا، روگ لایک، مخفی کاری و چیزهای دیگری هستند که در تکامل ژانر پلتفرمر نقش داشته‌اند. به تازگی استودیوی مستقل Sword N’ Wands دست به انتشار بازی جدیدشان به نام Ruggnar زده که قرار است انقلابی در سبک پلتفرمر و مستقل به پا کند. خیلی‌ها به دلیل المان‌های روگ لایکی که در بازی قرار گرفته، آن را با سری محبوب Spelunky مقایسه کرده‌اند که خیلی بیراه نیست.

بازی Ruggnar از نظر ساختار و مکانیک‌های روگ لایکی که درونش قرار دارد، شاید به چشم مخاطبان حرفه‌ای‌تر، پدیده‌ای تازه نباشد؛ ولی با کمی تجربه این اثر، متوجه می‌شوید که با چیزی فراتر از یک کلون تکراری Spelunky روبرو هستید. به عنوان مثلاً یکی از قابلیت‌هایی که این بازی درون خود جای داده تا خلاقیت خود را به رخ بکشد، نبود حتی یک عدد دشمن برای مبارزه است. بله درست شنیدید؛ تنها چالش‌هایی که در بازی باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید، مربوط به سیستم‌های پلتفرمر، تله‌های مختلفی که درون محیط پنهان شده و محیط‌های تاریک است که شما را غافلگیر کرده و مشکلاتی را برایتان به وجود می‌آورند.

ساختار بازی Ruggnar تا حدودی ساده و سر راست است. شما باید به دخمه‌های تاریکی وارد شده و به وسیله شمعی که بر روی کلاه خودتان قرار دارد، راه را پیدا کرده و به یافتن گنج‌های باارزش و کلید خارج شدن از دخمه بپردازید. این کار آن‌قدر هم که فکر می‌کنید آسان نبوده و سازندگان راه‌هایی را پیدا کرده‌اند که مسیر را برایتان دشوار و حتی غیرممکن کنند. گرافیک بازی بسیار چشم نواز بوده و نورپردازی‌های حرفه‌ای، حجم زیادی از محتوای گیم پلی را شکل می‌دهند. پس اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین بازی‌های روگ لایک چند سال اخیر می‌گردید که حتی یک دشمن هم نداشته باشد، Ruggnar دقیقاً برای شما ساخته شده است.

بازی Ruggnar عنوانی در سبک پلتفرمر دو بعدی و روگ لایک است. این بازی تفاوتی که با سایر روگ لایک‌های بازار دارد، در نداشتن حتی یک دشمن در محیط بازی است. چالش‌های پیش روی شما شامل تاریکی محیط و تله‌هایی است که در تاریکی پنهان شده‌اند. پس اگر این توضیحات برایتان جذاب است، همین حالا به دانلود و تجربه Ruggnar بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Imp Of The Sun و BIOTA را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ruggnar برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10 (version 1607 or better)
Processor: 2 GHz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

As the veins of his city are depleted and the valley is deserted of its inhabitants, rumors of taverns come to Ruggnar’s ears. Abandoned places contain incredible treasures that are just waiting to be picked up.
Equipped with his bag and a few candles, he goes on an adventure to make his fortune!
Ruggnar has a limited amount of candles to help him in these dark places. Help him to manage his supply.
Seeing the path ahead of you, activating certain mechanisms or simply lighting up: it’s up to you to find the perfect use for each candle!
And if you throw one, remember to pick it up. It might come in useful soon!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.