بازی Atlas Fallen
سارا هابطی

بازی Atlas Fallen‌ با الهام از God of War ساخته شده است

سارا هابطی 6 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,280 بازدید

در مراسم گیمزکام 2022 تریلری از یک عنوان جدید به نام Atlas Fallen به نمایش گذاشته شد که بنا به نظرات افراد در سبک سولزلایک (Soulslike) قرار داد، اما به گفته سازندگان این عنوان سولزلایک نبوده و بیش‌تر از عناوین Horizon و God of War الهام گرفته است. توسعه‌دهندگان آلمانی Deck13 Interactive در این رویداد از عنوان جدید خود به نام Atlas Fallen رونمایی کردند. در حالی که این استودیو در عناوین اخیر خود از سبک سولزلایک بسیار بهره برده بودند مانند عناوین The Surge 2 طرفداران بازی جدید این استودیو را بر همین مبنا قرار دادند. به گفته سازندگان بازی Atlas Fallen‌ این اثر بیش‌تر به الهام‌گیری از عناوین Horizon و God of War متمرکز است.

براساس آخرین اخبار بازی، جرمی هارتویک، مدیر طراحی استودیو  Deck13 Interactive، در مصاحبه‌ای اعلام کرد در این عنوان بازیکنان در دنیای شنی و semi-open به اکتشافات اسرار آمیز می‌پردازند و بهتر است به آن به عنوان یک اثر RPG اکشن مانند Guerrilla’s Horizon یا God of War سونی سانتا مونیکا نگاه کنند. برخلاف دیگر عناوین این استودیو و دقیق‌تر بگوییم برخلاف سبک سولز لایک، در بازی Atlas Fallen بازیکنان می‌توانند در سه درجه سختی مختلف از حالت ماجراجویی گرفته تا استاندارد و خیلی سخت به انجام بازی بپردازند. به این ترتیب، بازیکنان برخلاف دیگر آثار این استودیو می‌توانند راحت‌تر با عنوان Atlas Fallen ارتباط برقرار کنند.

بازی Atlas Fallen

الهام‌گیری از عناوین Horizon و God of War در بازی Atlas Fallen

همچنین هارتویک در ادامه مصاحبه خود با وبلاگ پلی استیشن نیز توضیح داد که چگونه مبارزات بازی Atlas Fallen با سایر عناوین این استودیو متفاوت خواهد بود. او گفت که ما در طراحی مبارزات عنوان اطلس فالن با حفظ هسته اصلی سری بازی‌های Surge، سعی کردیم در درجه اول گیم پلی بازی را روان و بسیار لذت‌بخش برای بازیکنان طراحی و به اجرا دربیاوریم. ما از ایده‌های مختلف برای نشان دادن چهره برجسته سبک RPG در بازی استفاده کردیم و همه چیز را در جهت مدیریت پیشرفته کاراکترها و سفارشی‌سازی مجموعه‌های حرکتی بازیکنان یک قدم جلوتر بردیم.

هارتویک نیز ادامه داد که ما محدودیت‌های موجود در واقع‌گرایانه بودن بازی را کنار گذاشتیم و به جای آن بیش‌تر روی ایجاد حسی قدرتمند و هیجان‌انگیز در بازیکنان متمرکز ماندیم. اطلاعات زیادی هنوز از بازی Atlas Fallen در دسترس نیست، اما براساس مصاحبه با سازندگان، می‌توان گفت عرضه این عنوان در نیمه سوم سال 2023 برای پلتفرم‌های نسل نهمی و البته کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.