فصل دوم Battlefield 2042
علیرضا نظری

جزئیات تکمیلی از فصل دوم Battlefield 2042 منتشر شد

علیرضا نظری 4 شهریور 1401 بدون دیدگاه
152 بازدید

به تازگی اطلاعات و جزئیات کاملی از فصل دوم بازی Battlefield 2042 توسط استودیو DICE اعلام شد که نشان می‌دهد این بازی در آستانه ورود به فصل دوم است. این فصل که Master of Arms نام دارد، در تاریخ 30 اوت برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله کنسول و کامپیوتر قابل دانلود خواهد بود. فصل دوم بتلفیلد 2042 از ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی برخوردار است که در ‌ادامه آنها را با هم مرور می‌کنیم.

فصل دوم Battlefield 2042 شامل نقشه‌ها، وسایل نقلیه و اسلحه‌های جدیدتر به علاوه یک متخصص و سخت افزار‌های تازه است که می‌تواند کیفیت نبردها را بالا ببرد. فصل دوم این بازی در نقشه‌ای جدید به اسم Stranded در کشور پاناما دنبال می‌شود که در آن، بازیکنان در یک دریاچه خالی از آب و بیابانی شکل در داخل و بیرون کشتی‌ها به نبردهای هیجان انگیز خود ادامه می‌دهند. همچنین این مکان حاوی اسرار نظامی محرمانه است و در آن تجارت غیرقانونی اسلحه‌ها انجام می‌شود. یکی از وسایل نقلیه جدید بازی، EBLC-RAM می‌باشد که می‌تواند چهار بازی‌کننده را به صورت همزمان حمل کند.

فصل دوم Battlefield 2042

فصل دوم Battlefield 2042

همان‌طور که گفته شد یک متخصص یا Specialist به بازی اضافه شده است که Charlie Crawford نام دارد. این متخصص اصالتا بریتانیایی است و در واقع یک فروشنده سابق اسلحه محسوب می‌شود. وی از یک اسلحه ثابت Minigun استفاده میکند که میتواند توسط افراد متخصص دیگر نیز استفاده شود. این متخصص به عنوان پیشتیبان عمل می‌کند و می‌تواند به احیای هم تیمی‌ها، پرکردن مهمات و ابزار‌های آنها کمک کند.

در مورد سلاح‌ها نیز، در فصل دوم Battlefield 2042 چند اسلحه جدید در اختیار بازیکنان گذاشته است. AM40 یکی از اسلحه‌های جدید است که به عنوان مسلسل کاربرد دارد. در کنار آن اسلحه Avancys هم وجود دارد که دارای وزن سبک‌تری بوده و دقت هدف‌گیری در آن زیاد است. به علاوه یک اسلحه با نام PF51 و یک نارنجک دستی جدید به بازی اضافه شده است. این نارنجک، فرصتی را به بازیکنان می‌دهد تا دشمنان خود را گیج و مبهوت کنند و به راحتی از دست آن‌ها در امان باشند.

بازی Battlefield 2042 دارای حالت های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند در حالت All-Out Warfare به اسلحه‌های مورد علاقه خود دست پیدا کنند. همچنین Assignment یک ویژگی یا سیستم جدید در فصل دوم خواهد بود که هدف از آن بازکردن قفل اسلحه‌های داخل جعبه‌های ویژه است. عنوان Battlefield 2042 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های اکشن بتلفیلد است که در سال 2021 برای کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC منتشر شده است.

منبع: Ign

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.