Lords-of-the-Fallen
علیرضا نظری

ریبوت سری Lords of the Fallen معرفی شد

علیرضا نظری 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
273 بازدید

CI Games از ریبوت بازی اکشن نقش آفرینی Lords of the Fallen که اولین بار در سال 2014 منتشر شده بود رونمایی کرد. معرفی بازی در مراسم گیمزکام با تریلر سه دقیقه ای و موسیقی متن زیبایی  برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر انجام شد. در این معرفی شاهد نمایش شوالیه افسانه‌ای در راه شکست خدای شیطانی به نام آدیر هستیم و او تلاش برای از بین بردن آن دارد. این بازی توسط استدیو Hexworks که در سال 2020 زیر نظر CI Games تاسیس شده بود ساخته شده و  از دو استدیو مستقر در شهرهای بارسلونا و بخارست تشکیل شده است.

بازی Lords of the Fallen

داستان بازی Lords of the Fallen

این نسخه از بازی Lord of the Fallen هم اکنون در حال توسعه بر روی کنسول‌های اکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیش 5 و PC با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 است. تریلر منتشر شده از بازی به افشای اطلاعاتی از روند بازی می‌پردازد به طوری که استدیو سایزنده CI Games در این باره گفته است: این بازی همان چیزی است که طرفداران انتظار می‌کشیدند، داستان بازی بیش از هزار سال پس از وقایع عنوان اصلی Lords of the Fallen اتفاق خواهد افتاد، یک ماجراجویی متفاوت و تازه‌تری را از دنیای وسیع و پهناور در قلمرو مرده‌ها و زنده‌ها معرفی می‌کند. این بازی به طور قابل توجه‌ای وسعت دارد در صورتی که بیش از پنج برابر بزرگ‌تر از نسخه اصلی است.

بازیکنان قبل از وارد شدن به مراحل بازی در بخش داستانی قسمت تک نفره می‌توانند قهرمان خود را به روش دلخواه بسازند. شخصیت‌های جذاب و روایت داستانی و گیم پلی روان بازی، مبارزات سریع‌تر و چالش برانگیز در کنار ماموریت های جذاب آن از دیگر ویژگی‌های این بازی است که توانسته یک تجربه لذت بخش از سبک نقش آفرینی را برای علاقه‌مندان به ارمغان بیاورد.

به گفته CI Games، بازیکنان در بخش چند نفره می‌توانند بازیکن دیگری را به بازی دعوت کنند تا به آن‌ها اضافه شود و به جریانات بازی بپردازند که این خود نیز ویژگی مثبتی است که در این نسخه به آن اضافه شده. انتظار می‌رود به زودی یک تریلر از گیم پلی آن هم برای طرفداران منتشر شود که جزییات بیشتری از این بازی نسل نهمی را به نمایش بگذارد. منتظر انتشار بازی The Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در سال آینده میلادی باشید.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.