بازی هیدئو کوجیما
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما روی چندین بازی بزرگ کار می‌کند

یحیی رحیمی 2 شهریور 1401 1 دیدگاه
140 بازدید

حضور هیدئو کوجیما در مراسم افتتاحیه گیمزکام 2022 به‌صورت مجازی اتفاق افتاد و او خبر از پخش پادکست شخصی‌اش در اسپاتیفای داد. این خبر چندان موردتوجه قرار نگرفت و چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند. کوجیما مانند همیشه با طرفداران خود شوخی کرد و آن‌ها را به سخره گرفت. وی در ادامه اعلام کرد که روی چندین بازی کار می‌کند و احتمالاً Death Stranding 2‌ یکی از آن‌ها باشد.

هیدئو کوجیما از رویداد آغازین نمایشگاه گیمزکام استفاده کرد تا خبر پخش پادکست شخصی‌اش را به طرفداران بدهد. او صحبت‌های خود را این‌چنین آغاز کرد: «در حالی که من روی چندین بازی جدید کار می‌کنم، امروز می‌خواهم خبر دیگری به شما بدهم و آن‌هم پادکست جدید است». ازآنجایی‌که او از واژه «بازی‌ها» به‌صورت‌ جمع استفاده کرد، واضح است که چندین پروژه به‌صورت هم‌زمان پیش می‌روند. یکی از آن پروژه‌ها بازی انحصاری ایکس باکس است که یکی از آرزوهای دیرینه کوجیما به‌حساب می‌آید.

بازی هیدئو کوجیما

بازی‌های جدید هیدئو کوجیما

هیدئو کوجیما، خالق سری بازی متال گیر سالید، هیچ صحبتی از بازی‌های اسرارآمیز خود نکرد و تنها می‌خواست به پادکست جدید خود به نام «ساختار مغز» بپردازد. این پادکست قرار است به هر دو زبان ژاپنی و انگلیسی از طریق اسپاتیفای پخش شود. اولین قسمت از پادکست نیز در تاریخ هشتم سپتامبر (17 شهریور) با حضور مهمان‌های ویژه پخش می‌شود. از آنجایی که کوجیما ارتباط نزدیکی با افراد شاغل در بازی و سینما دارد؛ انتظار می‌رود که افراد مشهوری در این پادکست‌ها حضور داشته باشند و صحبت‌های جالبی بشنویم.

معرفی پادکست با موضوعات نامشخص بدون شخص آن خبری نبود که گیمرها و طرفداران کوجیما انتظار داشتند. بسیاری خود را برای معرفی بازی جدید آماده می‌کردند و سرنخ‌هایی از پخش تریلر بازی جدید وجود داشت. گفتنی است استودیو کوجیما پروداکشنز در هفته بازی توکیو حضور دارد و یک غرفه واقعیت مجازی برای این رویداد در نظر گرفته شده است. گفتنی است کوجیما پروداکشنز در این رویداد نیز هیچ بازی تازه‌ای معرفی نمی‌کند.

بازی کوجیما برای ایکس باکس در مراحل ابتدایی قرار دارد و بعید است تا سال آینده خبری از آن دریافت کنیم. در عین حال گزارش‌هایی از ساخت بازی Death Stranding 2 منتشر شده و حتی نورمن ریداس در مصاحبه‌ای، ساخت بازی را تائید کرد. شایعاتی از برگزاری پلی استیشن شوکیس جدید در اواخر شهریور مطرح شده و ممکن است که تیزر کوتاهی در آن مراسم دریافت کنیم. همکاری کوجیما با ایکس باکس نیز دیگر پروژه جدید است و خبرهایی از ساخت پروژه‌ی واقعیت مجازی هم منتشر شده است.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AMIR GM

    مهمان

    عااالی میشه اگه دس استرندینگ ۲ بیاد?????

    پاسخ دهید