نقد بازی Saints Row
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Saints Row منتشر شد: قدیمی و افتضاح

یحیی رحیمی 1 شهریور 1401 2 دیدگاه
1,012 بازدید

منتقدان پس از یک هفته سر و کله زدن با ریبوت سری Saints Row بالاخره نظرات خود در مورد بازی را منتشر کردند. نمرات و نقد بازی Saints Row نشان می‌دهد که استودیو Volition از پس ساخت یک بازی باکیفیت برنیامده و این اثر دارای مشکلات و ایراداتی است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن‌ها گذشت. منتقدان به‌طور کل نمرات متوسط رو به پایین به این بازی اهداء کرده‌اند.

طبق نظرات منتقدان، ریبوت نبرد سینت‌ها بازگشتی به دوره 2008 تا 2013 بازی‌های ویدیویی است و البته این بازگشت شیرینی نیست. تلاش برای ارائه داستان به شکلی جدید بی‌نتیجه بوده است و این بازی در واقع المان‌های جذاب این سری را به طرز ضعیفی برگردانده و نمی‌توان لحظات ناب و بی‌نظیری در آن پیدا کرد. به‌ندرت می‌توان ایده‌های تازه‌ای در Saints Row یافت که این تعریف خوبی از یک بازی نیست. در بخش بعدی، نگاهی به خلاصه نظرات منتقدان خواهیم انداخت.

نقد بازی Saints Row

نقد بازی Saints Row

وب‌سایت‌های مشهور صنعت بازی هرکدام نظر متفاوتی دارند و به شکلی به نقد بازی Saints Row پرداخته‌اند. ریبوت این سری مشهور به دنبال تکرار لحظات متفاوت بود که طبق گفته منتقدان نتوانسته از پس آن بربیاید. کارگردان بازی مدتی پیش گفته بود که بخش آنلاین Saints Row از GTA Online‌ بهتر خواهد بود که با توجه به امتیازهای بازی، نظری جنجالی در نظر گرفته می‌شود.

IGN – امتیاز 6 از 10

برای بازی‌ای که این اندازه آزادی عمل در ساخت شخصیت به ما می‌دهد؛ عجیب است که می‌بینیم حتی نمی‌تواند هویت خود را هنگام ارائه فعالیت‌های تبهکارانه مشخص کند. بدون شک هیچ کم و کسری در مورد لحظات مهیج و تیراندازی هرچند توخالی وجود ندارد؛ اما این یک اثر سندباکس است که برای کسی که بازی‌های قبلی را تجربه کرده، کم‌ارزش‌تر از GTA به نظر می‌رسد. داستان بازی دارای لحظات عالی است و شهر اصلی نیز میزبان فعالیت‌های مختلف است؛ اما گیم پلی خالی از ایده‌های تازه است.

نمرات بازی Saints Row

GameSpot – امتیاز 6 از 10

Saints Row در بسیاری از اوقات وارد درجه ابزوردی و بی‌معنی بودن خاصی می‌شود؛ اما لحظات اکشنی که این سری به آن شهرت دارد هم دیده می‌‌شوند. داستان بسیار ساده و قابل پیش‌بینی است، اما وقت گذراندن با شخصیت‌های متنوع ارزش تمام کردن داستان را دارد. جای شرم است که گیم پلی به‌اندازه که باید پیشرفته نیست. ریبوت کردن این سری منطقی بود؛ اما این بازی در گذشته گیر کرده و نمی‌تواند با روزگار امروز خود را وفق دهد.

VGC – امتیاز 4 از 10

این یک بازی جهان‌باز با کیفیتی کمتر از متوسط است که با باگ‌های زیادی پر شده است. وقتی‌که بازی اولین بار نمایش داده شد، بسیاری می‌گفتند که نکند Saints Row با دنیای مدرن خود را وفق داده باشد. از این لحاظ باید گفت نگران نباشید، خبری از مدرنیزه نیست. قدیمی بودن واقعاً نمی‌تواند عمق گیم پلی را توصیف کند. اگر بخواهیم بگوییم کدام بازی مشابه GTA است و تا حدودی موفق بوده، باید گفت که جایزه به Saints Row 3 می‌رسد.

نمرات بازی Saints Row

با نگاه به وب‌سایت اوپن‌کریتیک می‌بینیم که بازی نمره 6.5 از 10 را دریافت کرده است. میانگین امتیازهای متاکریتیک نیز 6.2 از 10 است که نمره نامناسبی برای بازی به‌حساب می‌آید. برای نمونه Saints Row 4 توانست متا 81 را دریافت کند. در ادامه نگاهی به امتیازهای کلی بازی بیندازید.

GamingBolt – 80
Dexerto – 70
Push Square – 70
VG247 – 60
GamesRadar+ – 60
God is a Geek – 60
VideoGamer – 40

متاکریتیک Saints Row

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رادمان

    مهمان

    من چه قدر منتظر این گیم بودم :/

    پاسخ دهید
  • Avatar

    gamer4479

    مهمان

    نسخه های قبلیش هم خیلی چرت و تخیلی بود از اول هم به این بازی امیدی نداشتیم

    پاسخ دهید