دانلود بازی Super Mega Baseball 3 برای PC
دانلود بازی Super Mega Baseball 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Mega Baseball 3 برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
2,207 بازدید

دانلود بازی Super Mega Baseball 3 برای کامپیوتر

ورزش بیس بال در ایالات‌متحده طرفداران بسیار زیادی دارد. تقریباً هر آمریکایی از کودکی با این ورزش بزرگ می‌شود و در خیابان و مدرسه به انجام همین می‌پردازد. شبیه‌سازهای مختلفی از این ورزش ساخته‌شده است و استودیو Metalhead Software نیز به‌تازگی جدیدترین نسخه سری بازی Super Mega Baseball را روانه بازار کرده است و بار دیگر هیجان را در دل استادیوم بزرگ بیس بال به ارمغان آورده است. بازی Super Mega Baseball 3 شروعی دوباره برای شما طرفداران این بازی است و کافی است چوب معروف بازی را بردارید و آماده پرتاب توپ توسط تیم حریف باشید.

بازی Super Mega Baseball 3 همان فرمول همیشگی را این بار با عمیق‌ترین شبیه‌سازی که می‌توانید فکر کنید ارائه داده است. علاوه بر بخش آفلاین و مودهای مختلف آن، قسمت آنلاین رقابتی سراسر هیجان را برای شما آماده کرده است. این بازی به شما امکان آن را می‌دهد تا تیم بیس‌بال خود را بسازید و همچنین می‌توانید، نام، یونیفرم و بازیکنان خود را انتخاب کنید. بازی حالتی 3 بعدی داشته و کاراکترهای واقعی‌تر از سری‌های قبلی را مشاهده خواهید کرد. اجازه شرکت در لیگ‌های مختلف بیس بال رادارید و دقیقاً مانند رقابت‌های واقعی، تمام گوشه و کنار این ورزش محبوب را خواهید چشید. این دفعه گیم پلی و حرکات توپ بسیار به واقعیت نزدیک شده است و برای نمونه کنترل بیشتری روی توپ و ضربه به آن خواهید داشت. همچنین شاهد محتوای تازه‌ای هستیم و این دفعه واقعاً می‌توان گفت که با یک شبیه‌ساز درست‌وحسابی از بیس بال مواجه هستیم.

به‌جز امکان تغییر ظاهر، پویانمایی و مهارت‌های هر بازیکن، امکانات دیگری ازجمله تعیین طول فصل‌های بازی و تعداد نوبت‌ها را نیز دارید. بازی Super Mega Baseball 3 بر مبنای بیس‌بال واقعی شبیه‌سازی‌شده است و چندین درجه سختی را پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا از حالتی ساده و آسان شروع کنید و در رقابت‌های مختلف سطح مهارت هر بازیکن را بالا ببرید. بازی حتی به شما اجازه می‌دهد تا لیگ واقعی خود را بسازید و حتی برای بازیکنان یونیفرم تعیین کنید و نمونه آن هیچ جای دیگری دیده نمی‌شود. مکانیک دزدیدن توپ و همچنین دویدن به دور زمین که دقیقاً مشابه واقعیت است شمارا میخکوب خواهد کرد و استودیو این دفعه تمام تلاش خود را برای ارائه یک تجربه فوق‌العاده به خرج داده است. اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی هیجان‌انگیز بیس‌بال هستید، منتظر نمانید، این بازی مخصوص شما ساخته‌شده است. در این سبک نگاهی هم به R.B.I. Baseball 20 و Super Mega Baseball 2 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Mega Baseball 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated DX11 NVIDIA or AMD card
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space
Additional Notes: Controller required for Pennant Race mode, recommended for all modes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or newer
Processor: Intel i5 4000 series or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960 or AMD equivalent, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Super Mega Baseball 3 is a third-person shooter video game developed by Saber Interactive and published by Focus Home Interactive. It was released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on April 16, 2019. Based on the book of the same name, and set in the same universe as the 2013 film, the game follows groups of survivors of a zombie apocalypse in various cities, including New York, Tokyo, Jerusalem and Moscow. The game was announced in December 2017 as a four player cooperative at The Game Awards. The game is based on the 2013 film Super Mega Baseball 3, with gameplay featuring over the shoulder third person shooter cooperative combat against large numbers of zombies, defensive traps and emplacements. The game will be set in New York, Jerusalem, Moscow, and Japan.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.