بازی Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

اپراتور جدید Rainbow Six Siege به نام Grim معرفی شد

یحیی رحیمی 29 مرداد 1401 بدون دیدگاه
252 بازدید

تیزر تازه‌ای از اپراتور جدید Rainbow Six Siege منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از محتوای فصل جدید در اختیار ما قرار می‌دهد. اپراتور فصل آینده به نام Grim از یک پهپاد ویژه استفاده می‌کند که قابلیت حمله به حریف را دارد. گریم به‌عنوان بخشی از فصل جدید بازی رینبو سیکس به نام Brutal Swarm اضافه می‌شود که هنوز بیش از دو هفته تا شروع آن باقی مانده است.

تیزر جدید بازی با نمایش یک درون مکعبی شکل شروع می‌شود که در جنگلی تاریک روی زمین قرار می‌گیرد. Grim در ادامه می‌گوید که این شاید آخرین چیزی نباشد که می‌شنوی، اما بدون شک آخرین چیزی است قبل از مرگ می‌بینی. این پهپاد ویژه بسیار مرگ‌بار است و به نظر می‌رسد که می‌تواند حریف را در کسری از ثانیه حذف کند. اپراتور جدید Rainbow Six Siege سپس از داخل مه ظاهر می‌شود و می‌بینیم که او لباس جنگی مخصوص جنگل به تن دارد و یک موشک‌انداز هم روی شانه‌اش است.

اپراتور Grim بازی Rainbow Six Siege

اپراتور جدید Rainbow Six Siege

درون اپراتور جدید رینبو سیکس قابلیت پرواز را دارد و اندازه آن هم کوچک است و مشخص نیست عملکرد آن به چه شکل خواهد بود؛ اما با آنچه تابه‌حال در بازی دیده‌ایم تفاوت دارد. یوبی سافت جزئیات اندکی از شخصیت جدید به اشتراک گذاشته است و برای نمونه می‌دانیم که گروه خونی او A مثبت است که معلوم نیست چه ارتباطی به بازی دارد. فصل جدید رینبو سیکس قرار است فردا بیست و یکم اوت در طی مسابقات Six Berlin Major رونمایی شود و اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

Brutal Swarm فصل سوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege است که روند محتوایی بازی را ادامه می‌دهد. یوبی سافت قرار است تا سال دهم به افزودن بخش‌های جدید ادامه دهد و برنامه‌ای برای توقف ندارد. فعلاً نمی‌دانیم که چه محتوایی در فصل جدید اضافه می‌شود؛ اما شایعاتی وجود دارد. برای نمونه یک حالت جدید اضافه می‌شود و رویدادهای مختلفی در اواسط فصل اضافه می‌شوند. فعلاً نمی‌دانیم که Grim یک اپراتور هجومی خواهد بود یا دفاعی و فردا یک‌شنبه اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. با این حال طبق تصویر فاش‌شده او یک اپراتور هجومی است؛ اما این مساله قطعی نیست.

فصل اخیر بازی رینبو سیکس در حال پایان است و حدود دو هفته تا پایان بتل پس نیز باقی مانده است. حال وقت مناسبی است که جوایز این فصل را دریافت کنید و خود را برای فصل آینده آماده کنید. گفتنی است یوبی سافت برنامه‌ای برای ساخت دنباله Rainbow Six Siege ندارد و پشتیبانی از بازی فعلی تا سال‌های‌ آینده ادامه خواهد یافت. نظر شما در مورد اپراتور جدید چیست؟ آ

منبع: PCGAMES

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.