Rainbox-Six-Siege
یحیی رحیمی

بازی‌کنان Rainbow Six Siege رکورددار بیشترین میزان فحش هنگام بازی شدند

یحیی رحیمی 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,292 بازدید

اگر شما یک آنلاین گیمر باشید، قطعاً با الفاظ ناشایست و دشنام‌های عجیب‌وغریب آشنا هستید و می‌دانید که این بخشی از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی است؛ اما آیا تابه‌حال برایتان سؤال نشده که بازی‌کنان کدام اثر آنلاین، بیش از همه فحش می‌دهند؟‌ در حالی که بسیاری باور دارند که این رکورد به بازی کال آو دیوتی و کانتر استرایک تعلق دارد، نتیجه‌ی پژوهشی توسط Buzz Bingo نشان داده که بازی‌کنان Rainbow Six Siege و FIFA 21 بیش از دیگران هنگام بازی، فحش می‌دهند.

پژوهش انجام‌شده توسط Buzz Bingo به این صورت انجام شده که این گروه، بیش از 100 استریم از بازی‌های پرطرفدار را از طریق توییچ و یوتیوب تماشا کرده‌اند. آن‌ها برای هر بازی 15 دقیقه وقت گذاشته‌اند و به طور کل، 25 ساعت کامل استریم برای شمارش تعداد فحش‌های بازی‌کنان تماشا شده است. نتیجه آن است که بازی‌کنان Rainbow Six Siege بیش از 584 بار در ساعت دشنام می‌گویند و رکورددار بیشترین میزان فحش در بازی‌های آنلاین هستند.

  1. Rainbow Six Siege: 584 expletives per hour
  2. FIFA 21: 552 expletives per hour
  3. COD Warzone: 484 expletives per hour
  4. Halo MCC: 436 expletives per hour
  5. Grand Theft Auto 5: 428 expletives per hour

جالب است که بازی FIFA 21‌ با 552 دشنام در ساعت، جایگاه دوم را به دست آورده و کسی فکر نمی‌کرد که جامعه‌ی بازی‌کنان این اثر ورزشی، چنین سمی باشند. در ادامه می‌توان اسامی بازی‌های Call of Duty Warzone و GTA V را مشاهده کرد و عجیب است که خبری از بازی کانتر استرایک نیست. این بازی مدت‌هاست به عنوان سمی‌ترین شوتر اول‌شخص آنلاین شناخته می‌شود و بعید است بتوانید یک مسابقه را بدون شنیدن الفاظ زشت و توهین به پایان ببرید. البته تعداد زیادی از گیمرها، از چنین الفاظی استقبال می‌کنند و آن را بخش مهمی از بازی‌های آنلاین می‌دادند.

بیشترین میزان فحش Rainbow Six Siege

سمی‌ترین استریمرها را بشناسید!

Buzz Bingo در ادامه به نتیجه‌ای جالب دست پیدا کرده است. بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، پی‌سی گیمرها بیشتر از کنسول گیمرها، موقع بازی فحش می‌دهند و از زبانی ناشایست استفاده می‌کنند. در ادامه اسامی استریمرهایی که بیشتر از بقیه، دشنام می‌گویند نیز اعلام‌شده و به نظر می‌رسد که به کار بردن الفاظ ناشایست، بخش مهمی از بازی‌های آنلاین به حساب می‌آید. این در حالی است که توهین و دشنام، یکی از مشکلات اساسی بازی‌های آنلاین و است و عملاً تجربه بازی‌های ویدیویی برای کودکان را غیرممکن کرده است.

  1. xQc: 308 expletives per hour
  2. Castro_1021: 243 expletives per hour
  3. Shroud: 237 expletives per hour
  4. Moistcr1tikal: 221 expletives per hour
  5. NickMercs: 196 expletives per hour

اگر نگاهی به تحقیق کلی بیندازیم، اسامی بازی‌هایی مانند Dark Souls 3 را می‌توانیم پیدا کنیم که قطعاً درجه سختی بازی، تأثیر زیادی روی عصبانیت بازی‌کنان گذاشته است. جالب است که اسم بازی Resident Evil Village هم در لیست قرار دارد. این گروه در آخر به کاربران کامپیوتر توصیه می‌کند تا روی کنترل عصبانیت و خشم خود تمرکز کنند و چنین آماری برای یک فرد عادی، غیرقابل‌باور است. این پژوهش می‌تواند شروع تحقیقات دیگر و کاهش فضای سمی و توهین‌آمیز بازی‌های ویدیویی باشد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.