بازی High on Life
یحیی رحیمی

بازی High on Life تا روز 22 آذر تاخیر خورد

یحیی رحیمی 28 مرداد 1401 بدون دیدگاه
289 بازدید

استودیو Squanch Games رسماً اعلام کرد که بازی High on Life از ساخته‌های خالق ریک و مورتی نیازمند زمان بیشتری برای پیرایش و توسعه است و در نتیجه امکان انتشار آن در مهر امسال وجود ندارد. تاریخ انتشار جدید بازی به روز سیزدهم دسامبر (22 آذر) منتقل شده است. ایکس باکس این اثر را به‌عنوان یکی از انحصاری‌ها و عناوین مخصوص گیم پس برای مهر ماه امسال در نظر گرفته بود.

توسعه‌دهنده با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «تاریخ عرضه بازی High on Life به تاریخ سیزدهم دسامبر منتقل شد و در عین حال ما تمام تلاش خود برای پیرایش بازی و ارائه بهترین تجربه ممکن انجام خواهیم داد. تیم حاضر در استودیو برای شما بسیار هیجان‌زده است و از حمایت و صبوری شما تشکر می‌کنیم». با این حساب بازی های آن لایف از برنامه اولیه خود منحرف شد و به فهرست طولانی بازی‌هایی پیوست که امسال تاخیر خورده‌اند.

اثر جدید خالق ریک و مورتی در مراسم ایکس باکس معرفی شد. این شوتر متفاوت با المان‌های کمدی با حضور جاستین رویلاند ساخته می‌شود. وی یکی از خالقان ریک و مورتی است و صدای مورتی نیز در بازی جدید استفاده می‌شود. بسیاری در هنگام معرفی آن را بازی Rick and Morty خواندند؛ اما این مسئله اشتباه است و این اثری متفاوت در جهانی مشابه با آنچه در انیمیشن سریالی مشاهده کرده‌ایم. تفنگ‌ها دارای ماهیتی ویژه هستند و موجودات این جهان نیز به طرز عجیبی ترسناک به نظر می‌رسند.

تاخیر بازی High on Life

تاخیر بازی High on Life

تاریخ عرضه اولیه بازی High on Life توسط مایکروسافت تائید شده بود و حتی اگر به صفحه ایکس باکس گیم پس سر بزنید، خواهید دید که در فهرست بازی‌های ماه اکتبر قرار دارد. به هر حال زمان بیشتر برای رفع باگ‌ها و مشکلات نیاز است و مرحله پولیش اهمیت زیادی دارد. این مرحله تنها به رفع باگ ختم نمی‌شود و بلکه توسعه‌دهنده تعادل میان جنبه‌های مختلف بازی را برقرار می‌کند تا تجربه نهایی بدون مشکل باشد. با این حساب، تاخیر High on Life به مدت دو ماه، تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

تاریخ عرضه بازی‌های مختلفی در طی چند هفته اخیر تغییر یافته است. تاخیر Hogwarts Legacy باعث شد تا یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2022 به فوریه 2023 منتقل شود. می‌توان گفت که های آن لایف جایگزین این اثر نقش‌آفرینی شده و می‌توانید در آذر امسال به تجربه بازی بپردازید. جئوف کیلی تایید کرد که بازی خالق ریک و مورتی در مراسم افتتاحیه گیمزکام حضور خواهد داشت و نگاه ویژه‌ای به آن خواهیم انداخت. به نظر می‌رسد که تریلر گیم پلی تازه‌ای از بازی نمایش داده خواهد شد. منتظر انتشار High on Life در تاریخ 22 آذر برای ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.