دانلود بازی Tyrants Blessing برای PC
دانلود بازی Tyrants Blessing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tyrants Blessing برای PC

پارسی گیم 23 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,249 بازدید

دانلود بازی Tyrants Blessing برای کامپیوتر

ژانر نقش آفرینی یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین دسته‌های صنعت گیم است. به همین دلیل شاهد این هستیم که خلاقیت بی نظیری هر ساله در قالب بازی‌های نقش آفرینی به گیمرها ارائه می‌شود. یکی از جدیدترین بازی‌های خاص RPG که به تازگی منتشر شده، Tyrants Blessing نام دارد که به دست استودیوی مستقل Mercury Game Studio ساخته شده است. این بازی جذاب و البته متفاوت، المان‌های مختلفی مانند روگ لایک، شبیه ساز و استراتژی را با ژانر نقش آفرینی ترکیب کرده است.

یکی از چیزهایی که Tyrants Blessing را تبدیل به یک بازی جذاب کرده، ویژگی آموزش مکانیک‌های بازی به شما است. شما پس از هر شکستی که می‌خورید، مقداری دانایی درباره شیوه نبرد دشمنان جدید کسب کرده‌اید و در دست‌های بعدی می‌توانید از منابع دیگری برای شکست دادنشان استفاده کنید. گرافیک زیبای بازی نیز چشمانتان را خسته نکرده و برای ساعت‌ها شما را درگیر نبردهای گوناگون می‌کند. همچنین تنوع زیادی در منابع و ابزاری وجود دارد که به وسیله آن‌ها باید با دشمنان مبارزه کنید.

بازی Tyrants Blessing از گرافیک دو بعدی جذاب کارتونی بهره‌مند بوده و مراحلی که در آن‌ها به مبارزه می‌پردازید، کاملاً تصادفی ساخته شده و حس و حال روگ لایک دارند. سیستم مبارزات بازی به صورت نوبتی بوده و تنوع زیادی در جادوها و قدرت‌های شخصیت اصلی برای مبارزه با دشمنان وجود دارد. داستان و شخصیت پردازی همان چیزی است که در اکثر بازی‌های نقش آفرینی مشاهده می‌کنید و آن‌چنان چیز عجیبی نیست؛ با این حال گیم پلی بازی به شدت سرگرم کننده و اعتیادآور است.

بازی Tyrants Blessing عنوانی در سبک نقش آفرینی تاکتیکال با المان‌های روگ لایک و استراتژیک است. این بازی با اینکه از بودجه و قابلیت‌های زیادی برخوردار نیست، ولی موفق شده تا با همین سادگی‌ها، یکی از جذاب‌ترین آثار نقش آفرینی سال را به ما تقدیم کند. کلی مکانیک درگیر کننده و پیچیده درون بازی قرار گرفته است؛ پس همین حالا به دانلود و تجربه آن بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oaken و Legends of Kingdom Rush را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tyrants Blessing برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: 2 GHz or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GPU Intel UHD Graphics 630

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2 GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 940MX

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Tyrant landed in Tyberia bearing promises of a paradise, without war, without suffering… and without death. All Tyberians had to do in order to enter his paradise was to simply die at the hands of his Dead Army. The war was over before it even began, with thousands perishing in the Tyrant’s wake, only to be brought into his fold as undying thralls, bound by magic. The few living warriors left are scattered across the remnants of their homeland, tirelessly looking for a way to turn the tables on the tyrannical Tyrant. Lead a great Uprising, defeat the Dead Army, and drive the monstrous overlord back into the depths of the sea from whence he came.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.