دانلود بازی Legends of Kingdom Rush برای PC
دانلود بازی Legends of Kingdom Rush برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Legends of Kingdom Rush برای PC

پارسی گیم 29 تیر 1401 1 دیدگاه
4,528 بازدید

دانلود بازی Legends of Kingdom Rush برای کامپیوتر

همه گیمرهای رایانه‌های شخصی با بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکال و استراتژی نوبتی آشنایی دارند. این آثار معمولاً به واسطه گیم پلی پیچیده و درگیر کننده خود شناخته می‌شوند که برای هر کسی نبوده و فقط می‌تواند مخاطبان خاطی را جذب خود کند. با این حال کمپانی بازی سازی مستقل Ironhide Game Studio تصمیم گرفته تا چالشی عجیب را پذیرفته و سعی کند تا این سبک‌ها را تبدیل به آثاری قابل تجربه برای همه کند. نتیجه نهایی تبدیل به یک بازی سرگرم کننده به نام Legends of Kingdom Rush شده است.

بازی Legends of Kingdom Rush همان‌طور که گفتیم ترکیبی از سبک‌های نقش آفرینی تاکتیکی و استراتژی را به ما ارائه می‌کند. ترکیبی که البته تا حد زیادی ساده سازی شده و شاهد پیچیدگی عجیب و غریب بازی‌های مطرح این سبک‌ها نیستیم. این موضوع همچنین بر روی ظاهر و فضاسازی بازی نیز تأثیر بسزایی گذاشته و به جای گرافیک سیاه و تاریک، شاهد یک بازی کارتونی بامزه و جذاب هستیم که خود را خیلی جدی نمی‌گیرد. این موضوع در جوک‌های خنده دار و بد بازی نیز به چشم می‌خورد.

Legends of Kingdom Rush در یک دنیای فانتزی جریان دارد که شامل بسیاری از موجودات خیالی و افسانه‌ای می‌شود. المان‌های روگ لایک به جریان بازی تزریق شده‌اند تا هیچ دو گیمری تجربه‌ای تکراری و مشابه نداشته باشند. شما باید گروهی از قهرمانان را کنترل کنید و به نقاط مختلف سرزمین سفر کرده تا دشمنان را از پای در بیاورید. تمامی این موضوعات از بازی Legends of Kingdom Rush یک اثر سرگرم کننده و متفاوت را ساخته‌اند که باید در سال 2022 تجربه بشود.

بازی Legends of Kingdom Rush عنوانی در سبک نقش آفرینی تاکتیکال و استراتژی نوبتی است. این بازی بسیاری از المان‌های مختلف این دو سبک را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را تا حدی آسان کرده که برای هر گیمری جذابیت خواهد داشت. پس اگر به این دسته بازی‌ها علاقه دارید، همین حالا بازی Legends of Kingdom Rush را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Symphony of War The Nephilim Saga و Obsidian Prince را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Legends of Kingdom Rush برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 compliant with 512MB of video RAM.
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Memory: 8 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 compliant with 1.0GB of video RAM.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

WELCOME TO LEGENDS OF KINGDOM RUSH!
Embark on an epic journey through the medieval fantasy world of Kingdom Rush in this amazing RPG game with roguelike elements!
LEAD THE MOST POWERFUL KINGDOM RUSH CHARACTERS
An extraplanar menace of unprecedented proportions is attacking the realm!
Lead a party of heroes to stop this foe in a highly engaging combat system that is easy to learn but hard to master.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عبدالله

    مهمان

    سلام علیکم و خسته نباشید بی زحمت اگه امکانش هست لطفن نسخه(GOG)هم اضافه کنید چون این نسخه روی کامپیوتر من بازنمیشه باتشکر

    پاسخ دهید