FIFA 23
یحیی رحیمی

EA بازگشت لوت باکس به بازی FIFA 23 را تائید کرد

یحیی رحیمی 21 مرداد 1401 بدون دیدگاه
343 بازدید

شرکت EA Sports از ویژگی‌های بخش آلتیمت تیم بازی FIFA 23 رونمایی کرد که تغییرات چندان زیادی نسبت به نسخه پیشین دیده نمی‌شود. فیفا 23 به دلیل انتشار مصادف با جام جهانی قطر، تمامی کارت‌های مربوط به این رقابت جهانی را به آلتیمت تیم اضافه می‌کند. مهم‌ترین خبر اما بازگشت لوت باکس به FIFA 23 است و شرکت الکترونیک آرتز می‌گوید که جعبه شانسی با همان مکانیسم گذشته در بازی به کار می‌روند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های حکومت‌ها برای منع آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

شرکت EA در طی چند سال اخیر به دلیل فشار حکومت‌ها و بازیکنان تا حدی از مواضع خود دست کشیده بود و برای نمونه فرمول لوت باکس را اندکی تغییر داد. محتوای جدید به نام Preview Packs امکان نمایش محتویات درونی را فراهم کرد. فشار قانون‌گذاران نیز باعث شده بود تا EA اندکی از مواضع خود کوتاه بیاید و با توجه به آنکه فیفا 23‌ آخرین شماره‌ای است که از برند فیفا استفاده می‌کند و نسخه بعد با EA Sports FC شناخته می‌شود؛ زمان خوبی بود که وضعیت لوت‌باکس‌ها تعیین شود و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای تغییر سیاست خود ندارد.

بخش آلتیمت تیم فیفا بسیار محبوب است و به‌خصوص بازیکنان انگلیسی هزینه و وقت زیادی را صرف آن می‌کنند. EA در گزارش مالی اخیر به میزان درآمد این بازی اشاره نکرده و می‌گوید که درآمد از آنچه فکر می‌کردند در سطح جهانی بیشتر بوده است. همچنین میزان تعامل بازی‌کنان با بازی نیز 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. میزان درآمد کل این شرکت نسبت به ده سال گذشته 50 درصد بیشتر شده و این به لطف خریدهای درون بازی و فروش آیتم بوده است.

FIFA 23 لوت باکس

دفاع EA از لوت باکس

شرکت EA اخیراً توانست موفقیت باورنکردنی در مورد لوت باکس به دست بیاورد. کشور انگلستان رسما پیشنهاد داد که لوت باکس و جعبه شانسی در بازی‌ها نباید توسط دولت قانون‌گذاری شود و این بدین معنی است که EA می‌تواند هر فرمی از این جعبه‌ها را بدون ترس از پاسخگویی بفروشد. این پیشنهاد باعث شده تا EA Sports به بازگشت لوت باکس در FIFA 23 چراغ سبز نشان دهد و بار دیگر آنها را استفاده کند. اگر به وب‌سایت بازی سر بزنید، می‌بینید که بخشی از آن به توضیحات در مورد Loot Box اختصاص دارد.

توسعه‌دهندگان در توضیح این بسته‌ها نوشته‌اند: «بازی‌کنان می‌توانند پول جدیدی به نام Starts را برای خرید پک و آیتم‌های بیشتر استفاده کنند». EA همچنین در بیانیه‌ای که صادر کرده از لوت باکس و خرید درون بازی دفاع کرده است: «بازیکنان عاشق این جنبه از فیفا هستند و طرفداران از دیدن بازتاب هیجانات دنیای واقعی و استراتژی چیدن و مدیریت ترکیب بازیکنان لذت می‌برند. اینکه گزینه‌ای برای هزینه در بازی وجود داشته باشد، عادلانه است. لازم به ذکر است که پرداخت پول در بازی کاملاً اختیاری است و ما هیچ‌کس را به خرید و هزینه کردن دعوت نمی‌کنیم».

الکترونیک آرتز در ادامه افزود که FUT Pack به همان شکل هستند و بسیاری از بازیکنان علاقه‌ای به هزینه کردن ندارند. همچنین 9 عدد از 10 لوت باکس بازی فیفا نیز با گیم‌پلی به دست آمده و پولی برای آن پرداخت نشده است. اینکه EA می‌گوید که بخش بزرگی از بازی‌کنان برای بازی هزینه نمی‌کنند؛ باعث ایجاد گروهی به نام «وال» شده که با هزینه کردن، امکان پیشرفت بقیه را می‌گیرند. واضح است که چنین شرکتی که زمانی منفورترین کمپانی آمریکا بود؛ دلیلی برای حذف و تغییر این قابلیت نمی‌بیند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.