ایلان ماسک
یحیی رحیمی

ایلان ماسک کامپیوتر گیمینگ را به کنسول بازی ترجیح می‌دهد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1401 بدون دیدگاه
528 بازدید

ایلان ماسک با اظهار نظرها و توییت‌هایی که منتشر می‌کند به یک سلبریتی مجازی تبدیل شده که هر بار موج تازه‌ای میان کاربران توییتر به راه می‌اندازد. او در مورد موضوعات مختلفی اظهارنظر می‌کند و مدتی پیش نیز از بازی الدن رینگ صحبت کرد. ماسک قول افزودن استیم به خودروهای تسلا را داده و این باعث شده تا بسیاری بگویند که ایلان ماسک یک کنسول بازی می‌سازد؛ وی در پاسخ گفته که علاقه‌ای به رقابت با پلی استیشن و ایکس باکس ندارد.

به گزارش پارسی گیم، ایلان ماسک در قسمت جدید پادکست Full Send شرکت کرد و از او پرسیده شد که آیا علاقه‌ای به ساخت یک کنسول بازی دارد یا خیر؟ ماسک بدون شک یکی از طرفداران ویدیوگیم است و همچنین سرمایه بسیار زیادی برای انجام این کار در اختیار دارد که شاهد حتی پلی استیشن نیز قدرت رقابت با آن سرمایه را نداشته باشد. ماسک در پاسخ می‌گوید که او علاقه‌ای برای رقابت با پلی استیشن و ایکس باکس ندارد و نمی‌خواهد چنین کاری را انجام دهد.

وی در ادامه افزود که ساخت یک کنسول بازی جدید، ارزش تازه‌ای به بازار فعلی اضافه نمی‌کند و اینکه مطمئن نیست این کنسول بتواند تغییر مهمی ایجاد کند. وی همچنین معتقد است که کنسول بازی همان کامپیوتر گیمینگ است و اینکه رشد کنسول‌ها به سمت رفته که تفاوت چندانی با کامپیوتر باقی نمانده و به همین دلیل ترجیح می‌دهد که از PC برای بازی کردن استفاده کند. این صحبت چندان عجیبی نیست و او قبلاً در مورد اینکه چرا از کنسول بازی استفاده نمی‌کند توضیح داده بود. هیلو تنها فرنچایز مربوط به کنسول است که ماسک به آن علاقه دارد و وی Halo Infinite را ستود.

ایلان ماسک کامپیوتر گیمینگ

آیا ایلان ماسک کنسول بازی می‌سازد؟

واضح است علاقه ایلان ماسک به بازی‌های ویدیویی و نظر او با برنامه‌های آتی تسلا همخوانی دارد؛ اما همکاری وی با سونی یا مایکروسافت و قرار دادن کنسول بازی در خودرو تسلا می‌تواند برای مدت‌ها خبر اول خبرگزاری‌های سریال جهان باشد. استراتژی تسلا نشان می‌دهد که اولویت ایلان ماسک، فراهم کردن امکان اجرای استیم روی داشبورد تسلا است. بدون شک اگر ماسک بخواهد روزی کنسول بازی خود را بسازد با میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان شروع می‌کند و از آن‌ها برای استفاده از کنسول بهره می‌برد.

بدون شک صحبت‌های ایلان ماسک در مورد بازار کنسول بازی بی‌ربط نیست. هر کدام از شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو به سبک مخصوص خود فعالیت می‌کنند و بازی‌های متفاوتی با یکدیگر منتشر می‌کنند. در نهایت این PC است که تمام آن بازی‌ها را گرد هم می‌آورد و پیشرفت سخت‌افزار در طی چند سال اخیر نشان داده که کامپیوتر گیمینگ، گزینه بسیار مناسبی برای تجربه بازی‌ها با آخرین کیفیت و گرافیک است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.