دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC
دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bear and Breakfast برای PC

پارسی گیم 13 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,097 بازدید

دانلود بازی Bear and Breakfast برای کامپیوتر

یک سبک در صنعت گیم که شاید برای گیمرهای حرفه‌ای‌تر آن‌چنان شناخته شده نباشد ولی طرف‌داران زیادی در دنیا دارد، سبک مدیریت رستوران است. این بازی‌ها اغلب از یک چرخه آشنا تشکیل می‌شوند که شما باید به انجام فعالیت‌های مختلفی برای کسب درآمد و گسترش تجارت استفاده کنید. بازی Bear and Breakfast این فرمول را برداشته و با انجام تغییرات بسیاری بر روی ساختار آن، یک بازی مدیریت و ماجراجویی بسیار سرگرم کننده را خلق کرده که کمتر می‌توان نمونه آن را مشاهده کرد.

بازی Bear and Breakfast به دست استودیوی مستقل Gummy Cat ساخته شده و الهامات بسیاری از سایر بازی‌های مدیریتی معروف مانند RollerCoaster Tycoon و Stardew Valley در جریان گیم پلی خود گرفته است. شما در نقش خرسی به نام هنک و دوستانش بازی می‌کنید که کنترل یک کلبه خالی را به دست گرفته و باید به هر شکلی که شده آن را تبدیل به یک جاذبه توریستی بزرگ کنند. در این مسیر جستجو در غارها و جنگل برای کسب منابع مورد نیاز نیز بخشی از جریان بازی خواهد بود.

علاوه بر چرخه تکرارپذیر مدیریت یک هتل جنگلی و ارائه خدمات به انسان‌ها، داستان جالب و ساده‌ای هم در Bear and Breakfast روایت می‌شود که به پس زمینه شخصیت‌های بازی می‌پردازد. کلی فعالیت جانبی مانند تمیز کردن جنگل، یاد گرفتن فن‌های مختلف مانند آشپزی، گسترش تجارت به هتل‌های دیگر و ساخت ساختمان‌ها باعث شده که Bear and Breakfast یکی از اعتیادآورترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های مدیریتی و سخت و سازی باشد که در سال جاری منتشر شده است.

بازی Bear and Breakfast عنوانی در سبک شبیه ساز مدیریت هتل و ماجراجویی است. شما کنترل خرسی دوست داشتنی را به دست می‌گیرید و باید به کمک سایر حیوانات جنگل، هتلی تأسیس کرده و تا جایی که می‌توانید از انسان‌ها پول کسب کنید. یک بازی مدیریتی ساده و دوست داشتنی که تجربه‌اش به تمامی گیمرها توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های LumbearJack و Obsidian Prince را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bear and Breakfast برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-6300 (2 * 3000), or Intel Core i3-530 (2 * 2930), or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 440 (1024 MB VRAM), or Radeon HD 6750 (1024 VRAM), or equivalent
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400), or AMD A8-3850 (4 * 2900), or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 (2048 MB VRAM), or Radeon HD 7770 (2048 VRAM), or equivalent
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join the official Bear and Breakfast Discord Server to chat with bear-minded individuals!
Bear and Breakfast is a laid-back management adventure game where you play as a well-meaning bear trying to run a B+B in the woods. Hank and his friends find an abandoned shack and, equipped with their teenage ingenuity, turn it into a money-making bed and breakfast scheme for unsuspecting tourists.
As your business expands so do the mysteries of the forest, and Hank soon finds himself uncovering a plot deeper than the wilderness itself.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.