دانلود بازی Potion Craft برای PC
دانلود بازی Potion Craft برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Potion Craft برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1400 3 دیدگاه
6,293 بازدید

دانلود بازی Potion Craft برای کامپیوتر

امروزه حجم قابل‌توجهی از بازی‌های شبیه‌ساز را در صنعت بازی‌های ویدیویی مشاهده می‌کنیم که هرکدام موضوعی خاص و منحصربه‌فرد را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. سبک و سیاق برخی از این شبیه‌سازها با بقیه متفاوت بوده و نوآوری خاصی در ساخت آن‌ها پیاده‌سازی شده است. بازی Potion Craft از استودیو niceplay Games عنوانی بوده که شما را تبدیل به یک کیمیاگر و داروساز ماهر در دوران گذشته تبدیل می‌کند.

اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، سبک گرافیکی و طراحی‌ها بوده که در قالبی دوبعدی و با الهام گرفتن از دوران باستانی قرون‌وسطا طراحی شده‌اند. محیط‌های بازی شبیه به نقاشی بوده و مملو از رنگ‌های زنده و جذاب هستند که به گیم پلی بازی نیز کمک شایانی می‌کند زیرا دائم با مواد اولیه مختلف و گیاه‌های رنگارنگ سر و کار خواهید داشت.

شما در بازی آزادی عمل زیادی داشته و می‌توانید از همان ابتدا، هر کاری که دوست دارید در زمینه ساخت معجون و دارو انجام دهید. برای پیدا کردن مواد اولیه و گیاهان مخصوص، می‌تواند خودتان آن‌ها را پرورش دهید و یا موارد کمیاب‌تر را از تاجرهای مختلف خریداری کنید. مردم شهر شما را به چشم حلال مشکلات خود می‌دانند و هر روز مشتری‌های جدیدی را ملاقات می‌کنید که برای مشکلی خاص به سراغتان آمده‌اند. اینکه با چه معجونی مشکل آن‌ها را حل کنید بر عهده خودتان است. حتی می‌توانید به مشکلات آن‌ها چیزی هم اضافه کنید و به یک کیمیاگر شرور و بدذات تبدیل شوید! آزادی عمل برای نقش‌آفرینی در این بازی بسیار زیاد است.

ساخت‌وساز معجون‌ها نیز از ابتدایی‌ترین فرایند تا آخرین لحظه شبیه‌سازی شده و شما با خرد کردن ریشه‌ها و گیاه‌ها، آن‌ها را آماده پختن می‌کنید و ترکیبشان را در پاتیل خود قرار می‌دهید. سپس با ایجاد شعله و هم زدن آن، معجون خود را خواهید ساخت. ترکیب‌های متعددی از مواد اولیه وجود داشته که آزمایش کردن با هرکدام، مواد ارزشمند دارویی و یا حتی سمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این معجون‌ها را می‌توانید در بطری‌های مخصوصی قرار داده و بفروشید و با سود کسب شده، تجارت خود را گسترش دهید.

عمق خوب گیم پلی، توجه به جزییات و همچنین تنوع فعالیت‌ها، معجون‌ها و تعامل با مردم شهر، این بازی را به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و متفاوت‌ترین شبیه‌ساز‌های موجود تبدیل کرده که تجربه آن قطعاً برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Cozy Grove را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Potion Craft با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and up
Processor: Dual-core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 650 and up
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Leaves, flowers, berries, roots, fruits, minerals, and a plethora of mushrooms are at the ready for your mortar and pestle. Just like espresso, the fineness of the grind matters! Concoct your potion plan. Grind ingredients and carefully mix them in your cauldron. Heat the coals. Boil and stir. Add the base: water, oil, or… something else. Congrats on your first potion! Was it easy to learn? Now try mastering it!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علي

    مهمان

    سلام با ويندوز 7 و رم 3 و سي پي يو core 2 q 6600 مياد؟
    اگه نه كدوم بخش مشكل داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام تو استیم نوشته فقط با ویندوز ۱۰
    اما اینجا نوشتید ویندوز ۷ به بالا . با ویندوز ۷ میاره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    درود
    می تونم با ۳ گیگ رم
    سی پی یو intel core2
    و گرافیک gt 780 اجرا کنم

    پاسخ دهید