دانلود بازی Dungeon Munchies برای PC
دانلود بازی Dungeon Munchies برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dungeon Munchies برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,768 بازدید

دانلود بازی Dungeon Munchies برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین بخش‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را تشکیل داده و هر کدام از آن‌ها سوژه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب را به شکلی ساده در دسترس عموم قرار می‌دهند. خوبی بازی‌های مستقل این است که امکان اجرای آن‌ها روی هر سیستمی وجود داشته و طیف گسترده‌تری از افراد می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. بازی Dungeon Munchies از استودیو maJaJa عنوانی در سبک اکشن و ماجرایی بوده که با گرافیک پیکسلی و ساده‌اش، ماجراهای جادویی جذابی را به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی نقش یک جادوگر بامزه را خواهید داشت که باید با شکار کردن هیولاها و خوردن آن‌ها، قدرت‌های جدیدی به دست آورید! در واقع آشپزی کردن بخشی از کار شما بوده و پس از اینکه سیر شدید، باید راهی برای فرار از مخمصه‌ای که در آن گیر افتاده‌اید پیدا کنید. گیم پلی بازی با سبک پلتفرمرهای اکشن و دوبعدی طراحی شده و از مبارزات مهیج، گشت و گذار و نبرد با Boss‌ها تشکیل شده است.

اکشن بازی در سطح مناسبی قرار دارد و کاراکتر شما به انواع سلاح‌های کشنده دسترسی داشته و می‌تواند با آن‌ها کمبوی مرگباری اجرا کند. علاوه بر این آشپزی و خوردن غذاهای جادویی بخش دیگری از گیم پلی است بوده که جذابیت بالایی دارد و به شما قدرت‌های ویژه‌ای پس از خوردن هر غذا می‌دهد. بخشی از مبارزات نیز با انواع Bossهای خطرناک و سرسخت سپری می‌شود که تمام مهارت و قدرت‌های کاراکتر شما را به چالش خواهد کشید. در مجموع این بازی تجربه‌ای ساده و پیکسلی از یک ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده و اکشن است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و Rogue Legacy 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dungeon Munchies برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hunt down monsters to cook and eat them! You’ve been revived in a massive underground complex and you must leave this bizarre facility. Aided by the undead Necro-Chef Simmer, you must stay safe, get fed and find a way to get out.
Dungeon Munchies is a side-scrolling action RPG with a focus on hunting down creatures, cooking them, and eating dishes to gain certain abilities. The combination of dishes you choose to eat will impact your entire play style.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.