دانلود بازی Papetura برای PC
دانلود بازی Papetura برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Papetura برای PC

پارسی گیم 18 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
4,775 بازدید

دانلود بازی Papetura برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی و ماجرایی همواره جایگاه خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. نکته‌ای که در ساخت چنین بازی‌هایی به شدت به چشم می‌آید و منجر به موفقیت آن‌ها می‌شود، اتمسفر و روایت داستانی قوی آن‌ها است. سازندگان با ارائه جو قوی و داستانی مهیج می‌توانند لذت‌بخش بودن چنین بازی‌هایی را به مرحله‌ای دیگر ببرند و باعث شوند که بازیکنان ساعت‌ها سرگرم بازی و غرق شدن در داستان آن شوند. بازی Papetura از استودیو Petums یکی از همین عناوین بوده که نوآوری خاصی را در ساخت دنیای خود به کار برده است.

دنیای بازی و تمامی شخصیت‌هایش از کاغذ ساخته‌شده‌اند. این دنیای مرموز کاغذی اما سرشار از ماجراهای مختلف است و روشنایی و تاریکی به‌طور هم‌زمان در آن حضور دارند. شما در نقش شخصیتی به اسم Pape بازی می‌کنید که در زندانی مرموز اسیر شده است. روزی او موفق می‌شود فرار کند و دوست کوچکی به اسم Tura را پیدا می‌کند که موجودی جادویی است و Pape تصمیم می‌گیرد از او مراقبت کند. آن‌ها با کمک هم باید موجودات آتشین و تاریکی را که تلاش دارند دنیای کاغذی‌شان را نابود کنند از بین ببرند.

مهم‌ترین عنصر این بازی جذاب، اتمسفر گیرا و نوآوری در ساخت دنیا و کاراکترهایش است که بیشتر از هر چیز دیگری به چشم شما می‌آید. گیم پلی بازی ساده و در سبک Point & Click بوده و شما با حرکت به محل‌های مختلف، معماهای آن را حل می‌کنید. عدم وجود هیچ دیالوگی در بازی، روایت داستانی آن را به‌شدت خاص و جذاب کرده تا تجربه شما از این دنیای مرموز از هر لحاظ منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی باشد. گرافیک و تصاویر زیبای بازی از دیگر نکات مثبت آن هستند.

اگر ماجراجویی متفاوتی از جنس کاغذ می‌خواهید، Papetura را از دست ندهید چراکه دنیایی زیبا و مملو از ماجراهای کاغذی را برای شما آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Blind Forest و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Papetura با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 610 1GB RAM or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Mouse recommended !

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Papetura is a handcrafted puzzle adventure game made entirely out of paper. Along with atmospheric music made by Floex, it creates a mysterious and unique paper world, shrouded in shadow and light. Papetura tells a story about lonely paper creature Pape, trapped in a flowery prison. One day Pape escapes and finds little Tura, a magical being that he’ll take care of. Together they will have to face dark and flaming monsters which will try to burn down their beloved paper world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.