دانلود بازی Victory At Sea Pacific برای PC
دانلود بازی Victory At Sea Pacific برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Victory At Sea Pacific برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1401 بدون دیدگاه
5,262 بازدید

دانلود بازی Victory At Sea Pacific برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک یکی از سبک‌های جذاب و پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی هستند که هر کدام با ویژگی‌ها و سوژه‌های مختلفی، مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کنند. بازی‌های مربوط به جنگ جهانی دوم، نبردهای باستانی در دوران قدیم، نبردهای فانتزی و افسانه‌ای با خدایان، نبردهای آینده‌گرایانه و علمی تخیلی و… از جمله این سوژه‌های جذاب هستند. بازی Victory At Sea Pacific از استودیو Evil Twin Artwork عنوانی در همین سبک بوده که نبردهای جذاب دریایی با کشتی‌های جنگی را به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی بار دیگر به دنیای جنگ جهانی دوم قدم می‌گذارید و تجربه نبرد در دریاهای آزاد با کشتی‌های جنگی آن دوران را به خورد خود خواهید داد. بازی گیم پلی استراتژی لحظه‌ای یا همان RTS را دارد که در آن تمامی اتفاقات به صورت زنده رقم می‌خورد. شما در این بازی به گردان بزرگی از کشتی‌های جنگی و همچنین هواپیماهای جنگی دسترسی خواهید داشت که با کمک هوش استراتژیک خود آن‌ها را باید کنترل کرده و در میدان نبرد پیش ببرید.

بازی بیش از 100 کلاس مختلف از کشتی‌ها را در دل خود جای داده که هر کدام ویژگی متفاوتی داشته و قطعات آن‌ها را می‌توانید ارتقا دهید. علاوه بر این وجود هواپیماها و زیردریایی‌ها نیز گیم پلی را عمیق‌تر کرده است. کنترل کردن میدان نبرد نیز ساده است و بیشتر انرژی و هوش خود را باید در جایگیری و حرکت دادن کشتی‌ها به کار بگیرید. پس از آن به تماشای نبردهایی زیبا و مهیج با گرافیکی خیره‌کننده بنشینید و از تجربه جنگ جهانی دوم در اقیانوس لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hearts of Iron IV و Company of Heroes 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Victory At Sea Pacific برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i5 2.6Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800 GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 64Bit
Processor: Intel Core i5 3.5Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Search and Destroy Enemy Fleets across the Second World War’s Pacific Theatre. Engage in a tactical game of cat and mouse in this huge open world naval warfare Real Time Strategy.
Plan your own campaign in Victory at Sea Pacific.
Victory at Sea Pacific – the game of naval combat during the Second World War where a player can switch between commanding the entire Pacific theatre to zooming down to take control of individual ships and flights of planes.
Fire the torpedoes from your submarine wolf pack or step onto the Bridge to direct your fleets and change the course of the war.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.