آپدیت ایکس باکس سری
یحیی رحیمی

آپدیت ایکس باکس سری زمان بوت کنسول را 5 ثانیه کاهش داد

یحیی رحیمی 3 مرداد 1401 بدون دیدگاه
421 بازدید

آپدیت ایکس باکس سری زمان بوت کنسول را به طرز شگفت‌آوری کاهش می‌دهد و می‌توانید پنج ثانیه زودتر وارد داشبورد شوید و بازی موردعلاقه خود را ادامه دهید. آپدیت Xbox Series X / S در اصل با کاهش زمان انیمیشن لوگو اولیه، بازی‌کنان را زودتر به داشبورد می‌برد. در حال حاضر می‌توانید پنج ثانیه زودتر بازی را شروع کنید که این زمان برای یک گیمر اهمیت زیادی دارد.

اگر شما نیز کنسول ایکس باکس سری تهیه کرده‌اید؛ می‌دانید که لوگو اولیه زمان زیادی نمایش می‌یابد؛ توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیده‌اند که نمایش لوگو چندان موردپسند کاربران نیست و به همین دلیل، زمان آن را کاهش داده‌اند. این بدین معنی است که کنسول زودتر بوت می‌شود و کاهش زمان بوت، امری است که موردپسند همگان قرار دارد. بسیاری از PC گیمرها تلاش می‌کنند تا با هر شیوه‌ای، زمان بوت کامپیوتر خود را کاهش دهند.

در حال حاضر آپدیت ایکس باکس سری در اختیار اینسایدرهای Xbox قرار گرفته است. اگر شما نیز جزو این افراد هستید؛ کافی است آپدیت را دانلود کنید و بوت شدن سریع‌تر کنسول را ببینید. رسانه The Verge می‌گوید که این ویژگی به‌زودی برای تمامی کاربران فعال می‌شود و عموم نیز می‌توانند زودتر به داشبورد وارد شوند. مایکروسافت می‌گوید که آن‌ها زمان نمایش انیمیشن را از 9 ثانیه به 4 ثانیه کاهش داده‌اند تا زمان شروع به کار کنسول بهبود پیدا کند.

آپدیت ایکس باکس سری

زمان بوت کنسول ایکس باکس سری

تنها مالکان Xbox Series X / S قادر به استفاده از این ویژگی خواهند بود. البته این حالت تنها زمانی فعال می‌شود که شما کنسول را به‌طور کامل خاموش کنید و اگر دستگاه شما روی حالت استندبای قرار دارد؛ تغییر چندانی نخواهید دید. حالت استندبای برای آن طراحی شده که بتوانید سریعاً وارد بازی شوید؛ البته انرژی بیشتری در این حالت مصرف می‌شود. اگر شما نیز کنسول را همیشه خاموش می‌کنید؛ این آپدیت می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند.

زمان بوت در مورد Xbox Series X از بیست ثانیه به پانزده ثانیه کاهش یافته است و در نتیجه استفاده از حالت ذخیره انرژی برای شما مزایای بیشتری خواهد داشت. البته مایکروسافت این حالت را برای تمامی کنسول‌های جدید فعال کرد تا میزان مصرف برق کاهش یابد و کنسول Xbox‌ به‌نوعی محافظ محیط‌زیست باشد. در خبر دیگری، چت صوتی دیسکورد برای Xbox فعال می‌شود و این دو پلتفرم به‌زودی با همدیگر تلفیق می‌شوند.

در حال حاضر خبری از آپدیت بزرگ برای ایکس باکس سری نیست و به نظر می‌رسد که هنوز باید با داشبورد فعلی بسازیم و مشخص نیست چه زمانی آپدیت نسل جدید را دریافت می‌کنیم.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.