دانلود بازی Mari and Bayu The Road Home برای PC
دانلود بازی Mari and Bayu The Road Home برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mari and Bayu The Road Home برای PC

پارسی گیم 2 مرداد 1401 بدون دیدگاه
3,605 بازدید

دانلود بازی Mari and Bayu The Road Home برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های ساده، سرگرم‌کننده و پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی، سبک پلتفرمر است که با ویژگی‌های جذابش می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جذب کند. بازی‌سازان مستقل به‌خصوص در ساخت انواع بازی‌های پلتفرمر دست دارند و عناوین زیادی را راهی بازار می‌کنند. بازی Mari and Bayu The Road Home از استودیو Skinny Bandit عنوانی ماجراجویی و پلتفرمر بوده که شما را وارد دنیای زیبا و رنگارنگ حشرات می‌کند تا شما را سرگرم کند.

شما در این بازی نقش یک مورچه بامزه به اسم Mari را خواهید داشت که در کنار یک حشره شب‌تاب به اسم Bayu در دنیای وسیعی گم شده و باید علاوه بر پیدا کردن برادرش Tom، راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. این بازی روایتی از گم شدن در دنیایی ناشناخته، ماجراجویی‌های شجاعانه و سرگرم‌کننده است که در کنار تصاویر زیبا و گیم پلی ساده پلتفرمر شما را سرگرم خواهد کرد.

بازی را می‌توانید هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت Co-op تجربه کنید. گیم پلی شامل عناصر کلاسیک پلتفرمرهای دوبعدی بوده که به گشت و گذار و مواجه شدن با انواع چالش‌ها خلاصه می‌شود. شما در این بازی، تجربه زندگی کردن در قالب یک مورچه را به تجربیات خود اضافه می‌کنید. انواع چالش‌های جذاب در کنار گرافیکی زیبا و رنگارنگ در بازی Mari and Bayu The Road Home انتظارتان را می‌کشد تا برای مدتی کوتاه در دنیای آن غرق شده و سرگرم شوید. در طول بازی با دشمنان خطرناکی مثل مارهای وحشی و… نیز رو به رو می‌شوید که باید راهی برای عبور کردن از سد آن‌ها پیدا کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Ori and the Will of The Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mari and Bayu The Road Home برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Athlon X4 | Intel Core i5 4460
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 | AMD R7 370
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 3600 | Intel Core i7 7700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 | AMD RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Mari & Bayu: The Road Home is a cooperative 2D ant-venture. Help Mari to get back home and finding her brother Tom, after going astray in the world. Experience the journey of how Bayu, her magical friend, develops the strength in finding all of his kidnapped family, while helping Mari to gain confidence in getting back home.
Immerse yourself in a mesmerising and emotional story of feeling lost and finding your way in life.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.