دانلود بازی Parkasaurus برای PC
دانلود بازی Parkasaurus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Parkasaurus برای PC

پارسی گیم 30 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,106 بازدید

دانلود بازی Parkasaurus برای کامپیوتر

بازی‌های سبک شبیه ساز از خاص‌ترین و البته محبوب‌ترین آثار صنعت گیم هستند. این بازی‌ها به شما کنترل طبیعی و واقع‌گرایانه یک پدیده در دنیا را داده و تنها حول محور آن موضوع تمرکز می‌کند. یکی از دسته‌های سبک شبیه ساز که میلیون‌ها مخاطب در دنیا دارد، سبک مدیریت است. شما باید یک بیزینس و شغل خاص را از سفر به صد رسانده و آن را تبدیل به موفقیت کنید. بازی Parkasaurus از استودیوی Washbear Studio نیز در همین مسیر قدم گذاشته و موفق هم بوده است.

بازی Parkasaurus شما را مسئول مدیریت یک باغ وحش مربوط به دایناسورها و موجودات تاریخی کرده و باید با برقراری تعادل میان بودجه و فضاسازی مناسب، بازدیدکنندگان را از سراسر دنیا، جذب این مکان کنید. هسته اصلی گیم پلی شامل استخدام کردن کارکنان، جمع آوری تخم دایناسورها، غذا دادن به آن‌ها و گرفتن دایناسورهایی که از باغ وحش فرار کرده‌اند می‌شود. بازیکن می‌تواند با ساختن حصار و البته ایجاد مکانی مناسب برای زندگی، رفتارهای این موجودات عظیم‌الجثه را کنترل کند.

با پیشرفت باغ وحشتان، می‌توانید ساختمان‌های مختلفی را بسازید که مخصوص سکونت بازدیدکنندگان خواهد بود. هر کسی که بیشتر در آنجا بماند، پول بیشتری هم پرداخت می‌کند. برخی از کارکنان باغ وحش، باستان شناسان هستند که می‌توانند فسیل‌های قدیمی تر را پیدا کرده و ارزش معنوی باغ وحش را بالا ببرند. کلی ویژگی پیچیده دیگر مانند نیازمندی هر گونه خاص دایناسور و مکان زندگی‌شان وجود دارد که باعث شده تا بازی Parkasaurus تبدیل یکی از خاص‌ترین شبیه سازهای مدیریت در دنیا شود.

بازی Parkasaurus عنوانی در سبک مدیریت و شبیه ساز است. شما کنترل باغ وحشی مربوط به دایناسورها را به دست می‌گیرید و باید با انجام تصمیمات درست مدیریتی، بهبود بخشی زندگی موجودات درون آن و استخدام کارمندان، باغ وحشتان را تبدیل به مهم‌ترین جاذبه گردشگری دنیا کنید. پس اگر بازی‌های شبیه ساز را دوست دارید، این عنوان جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Prehistoric Kingdom و Spirit of the Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Parkasaurus برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 (64 bit only), Windows 8 (64 bit only), Windows 10 (64 bit only)
Processor: X64 Dual Core CPU, 2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 1 GB Ram
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 (64 bit only), Windows 8 (64 bit only), Windows 10 (64 bit only)
Processor: X64 Quad Core CPU, 3+ GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Parkasaurus is a dinosaur tycoon management simulation where you take care of your dinosaurs by constructing well-designed exhibits, researching specialized technologies, and maximizing profits to expand into the ultimate dinosaur theme park. Do you favor development that favors your dinosaurs or the guests?
EXHIBIT DESIGN
Design success – each dinosaur requires a unique biosphere, which means the shape of exhibit, materials used, ecology, plants, elevation and humidity all play a key role in the success of your Dinos.Unique privacy and biome systems that promote creative design.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.