بازی Saints Row
یحیی رحیمی

مراحل تولید بازی Saints Row به پایان رسید

یحیی رحیمی 29 تیر 1401 بدون دیدگاه
204 بازدید

شرکت Deep Silver رسماً از پایان مراحل تولید بازی Saints Row پرده برداشت و این بازی به اصطلاح طلایی (گلد) شده است. این بدین معنی است که فایل نهایی بازی رو دیسک قرار گرفته و این اثر، آماده انتشار در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) است. استودیو Volition در طی ماه‌های اخیر در حال تست و بررسی بازی بوده است و بالاخره نسخه نهایی آماده شده است. احتمال وجود آپدیت روز اول نیز وجود دارد.

گلد شدن یک بازی بدین معنی است که مرحله تولید به پایان رسیده است و فایل اصلی به صاحبان پلتفرم‌ها از جمله مایکروسافت، سونی و اپیک گیمز فرستاده شده است. این شرکت‌ها به بررسی فایل بازی خواهند پرداخت و آن را آماده دانلود روی سرورها می‌کنند. ناشر در ادامه دستور تکثیر دیسک بازی Saints Row را می‌دهد و توسعه‌دهندگان روی آپدیت روز انتشار کار می‌کنند. این آپدیت برای ارائه بهترین تجربه ممکن و رفع ایرادات نسخه نهایی ضروری است.

گفتنی است نسخه کامپیوتر ریبوت بازی نبرد سینت‌ها تنها از طریق اپیک گیمز استور قابل دانلود خواهد بود. به این منظور می‌توانید سیستم مورد نیاز بازی Saints Row را بررسی کنید و خود را برای روز انتشار آماده کنید. این بازی نیازمند هشت گیگابایت رم به همراه کارت گرافیک با میزان حافظه پردازشی چهار گیگابایت و البته پردازنده Intel Core i3-3240 است. در حال حاضر، سیستم پیشنهادی اعلام نشده و باید منتظر بمانیم. گفتنی است اجرای بازی با آخرین کیفیت نیازمند کارت گرافیک سری RT است.

پایان تولید بازی Saints Row

پایان تولید بازی Saints Row

برای افرادی که نمی‌تواند منتظر انتشار بازی بمانند؛ ابزار خلق شخصیت به نام Boss Factory به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس است. این ابزار در ماه خرداد منتشر شد و کاربران کنسول و کامپیوتر می‌توانند با دانلود آن، شخصیت اصلی و ظاهر آن را بسازند و هنگام انتشار، بدون وقفه وارد جریان بازی شوند. این ابزار که مورد تحسین طرفداران قرار گرفت؛ یکی از بهترین برنامه‌های خلق شخصیت است و گزینه‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نسخه پیش‌نمایش بازی Saints Row ماه گذشته در اختیار تعداد محدودی از رسانه‌های فعال ویدیوگیم قرار گرفت. منتقدان از روند بازی تعریف کردند و آن را در قد و قواره سری نبرد سینت‌ها دانستند. البته بازی خالی از اشکال و ایراد نیست و این می‌تواند در نهایت امتیاز کلی بازی را کاهش دهد. این اثر جهان‌باز با تکیه روی نبردهای گروهی و کوآپ روز اول شهریور برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر (اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. نسخه استیم سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد. می‌توانید از امروز به پیش‌خرید بازی بپردازید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.