حجم بازی Bayonetta 3 بایونتا 3
محمد صادق شجاعی

حجم بازی Bayonetta 3 مشخص شد

محمد صادق شجاعی 28 تیر 1401 بدون دیدگاه
484 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، در قالب صفحه بازی بایونتا 3 در فروشگاه آنلاین کنسول نینتندو سوییچ فضای خالی مورد‌نیاز برای تجربه این اثر مشخص شده است. بر این اساس، حجم بازی Bayonetta 3 برابر با 15 گیگابایت است.

سری Bayonetta از مجموعه‌های مشهور و محبوب سبک Hack & Slash است که بازیکنان بسیاری چشم انتظار اثر تازه آن هستند. پس از آن که بازی Bayonetta 2 در سال 2014 در دسترس قرار گرفت، سری بایونتا در حدود سه سال کنار گذاشته شد. در سال جریان رویداد The Game Awards 2017، شرکت نینتندو در کنار نسخه نینتندو سوییچ بازی‌های Bayonetta و Bayonetta 2، بازی بایونتا 3 را معرفی کرد. اما نمایش تریلر‌های جدید، اعلام تاریخ انتشار و ارائه جزئیات داستانی  به سال جاری موکول شد.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Bayonetta 3، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این اثر منتشر می‌شود. به لطف به‌روز‌رسانی صفحه این اثر در فروشگاه Nintendo eShop، اکنون می‌دانیم که برای نصب بازی بایونتا 3 رو کنسول Nintendo Switch به چه مقدار فضای خالی نیاز داریم. در صفحه مذکور آمده است که حجم بازی Bayonetta 3 برابر با 15 گیگابایت خواهد بود. در مقایسه با آثار منتشر شده روی دیگر پلتفرم‌ها، حجم بازی مذکور چندان به چشم نمی‌آید. با این حال فضای موردنیاز بازی بایونتا 3 بیشتر از دیگر بازی‌های منتشر شده برای کنسول نینتندو سوییچ است.

حجم بازی Bayonetta 3 بایونتا 3

در Bayonetta 3 می‌توانید هیولاهای بایونتا را کنترل کنید

در مقام مقایسه می‌توان به نسخه نینتندو سوییچ بازی Bayonetta 2 اشاره کرد که حجمی معادل با 12.4 گیگابایت دارد. هم چنین نسخه نینتندو سوییچ بازی Bayonetta که نسخه فیزیکی آن در ماه سپتامبر منتشر می‌شود، به میزان 8.6 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را اشغال خواهد کرد. با توجه به اینکه بازی Bayonetta 3 بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از دو بازی قبلی است، اصلا تعجب‌آور نبوده که این اثر حجم قابل‌توجهی داشته باشد.

بازی بایونتا 3 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حجم بازی Bayonetta 3 چیست؟ آیا پیش‌بینی می‌کردید که این اثر فضای بیشتری را اشغال کند؟ به نظر شما سومین اثر سری Bayonetta تا چه اندازه در جلب نظر مخاطبین موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.