دانلود بازی Time on Frog Island برای PC
دانلود بازی Time on Frog Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Time on Frog Island برای PC

پارسی گیم 28 تیر 1401 1 دیدگاه
1,915 بازدید

دانلود بازی Time on Frog Island برای کامپیوتر

گاهی لازم است از هیاهوی دنیای واقعی فرار کنیم و در محیطی آرام‌بخش و جذاب در یک بازی ویدیویی غرق شویم. بسیاری از بازی‌های ویدیویی ماجرایی که عناصر Sandbox را در دل خود جای داده‌اند، این آزادی عمل را در اختیار ما قرار می‌دهد تا با سلیقه و انتخاب خود در دنیای آن‌ها گشت و گذار کنیم. بازی Time on Frog Island از استودیو Half Past Yellow عنوانی جذاب در همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای در جزیره قورباغه‌های بامزه به خوردتان می‌دهد.

داستان شما با اسیر شدن در طوفانی سهمگین آغاز شده که باعث می‌شود کشتی شما در نزدیکی یک جزیره به گل بنشیند. این جزیره مرموز محل سکونت قورباغه‌های دوست‌داشتنی‌ای بوده که به خوبی از شما مهمان‌نوازی می‌کنند و زندگی جدیدتان باید در کنار آن‌ها در این جزیره رقم بخورد. به دلیل وجود عناصر Sandbox از همان ابتدا آزادی عمل نسبی خوبی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید به شکلی که دوست دارید در محیط‌های بازی گشت و گذار کنید.

گیم پلی به گشت و گذار در جزیره، خریدن خانه برای سکونت، خرید مایحتاج، حل کردن معماها و پیدا کردن آیتم‌های ارزشمند خلاصه می‌شود. تعامل با قورباغه‌های جزیره، ماهیگیری و داد و ستد با آن‌ها و کشف کردن نقاط مختلفی از جزیره از دیگر مواردی است که شما را سرگرم نگه می‌دارد. در ادامه‌ می‌توانید با خریدن ابزارهای مختلفی مثل کایت سریع‌تر در جزیره گشت و گذار کنید. گرافیک سه‌بعدی و جذاب بازی نیز به‌سادگی دنیایی رنگارنگ و سرگرم‌کننده را به تصویر می‌کشد تا در آن به ماجراجویی بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Witch in the Woods و A Hat In Time را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Time on Frog Island برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Inter Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A terrible storm ravages the seas around you, casting your mighty vessel into the perilous rocks of a nearby island.
You awake to find your ship in pieces, shipwrecked on a strange island filled with… frogs?
A spaghetti network of trades will take you all over this strange island as you seek out materials to fix your boat. You will meet a cast of friendly characters, solve head scratching puzzles, find hidden treasures, and much more as you explore the world of Time on Frog Island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Hamid Reza

    مهمان

    یکی از قشنگ ترین بازی هایی که تا حالا تجربش کردم. اگه از بازی های ماجراجویی و آروم و کیوت خوشتون میاد اینو دانلود کنین حتما. کوئست های بازی بعضی جاها خسته کننده میشن بخاطر سخت بودن پیدا کردن یکسری از آیتما، واسه همین باید یکم صبر داشته باشین و با دقت جست و جو کنین. سطح سختی بازی البته بالا نیست و وقتی متوجه یکسری چیزا میشین یا کوئستارو حل میکنین ممکنه با خودتون بگین ااااااه چه ساده بود ? بازی شیرینیه به شرط اینکه از این سبک بازیا خوشتون بیاد، در غیر این صورت هم بازم ارزش امتحان کردن داره. امیدوارم که کامنتم کمکی کرده باشه و مفید باشه براتون. مرسی از پارسی گیم بابت قرار دادن بازی های عالی. ❤️

    پاسخ دهید