دانلود بازی Escape Academy برای PC
دانلود بازی Escape Academy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape Academy برای PC

پارسی گیم 25 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,038 بازدید

دانلود بازی Escape Academy برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی، بازی‌های معمامحور هستند که امروزه به لطف پیدایش پدیده‌ای به اسم اتاق فرار، پیشرفت قابل‌توجهی کرده‌اند. امروزه می‌توانید در دنیای دیجیتالی بازی‌های ویدیویی نیز چیزی شبیه به اتاق فرار را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. بازی Escape Academy از استودیو Coin Crew Games عنوانی جذاب با زاویه دوربین اول‌شخص و محوریت معماها و پازل‌ها است که طیف گسترده‌ای از انواع چالش‌های ذهنی و اتاق‌های فرار را برای شما فراهم خواهد کرد.

سناریوی بازی شما را وارد یک دانشگاه متفاوت می‌کند که در آن دانشجویان تمرین‌های زیادی برای فرار کردن از انواع تله‌ها و حل کردن چالش‌ها و معماها خواهند کرد. گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و طعم خوبی از حل معماهای مختلف را به خوردتان می‌دهد. بازی تعداد زیادی مرحله داشته که در هر کدام نوع چالش و معما متفاوت طراحی شده است؛ گاهی باید سیستم کامپیوتری هک کنید، مکانیک‌های پیشرفته یک قفل را بفهمید و درهای عجیب را بازی کنید. تنوع این معماها یکی از عوامل جذابیت بازی است.

هر کدام از دانشکده‌های موجود در دانشگاه سناریوی جذاب متفاوتی را در سبک اتاق فرار به خوردتان می‌دهد. در یکی از آن‌ها باید قبل از سرد شدن چایی خود در یک مهمانی، بمب بزرگی را خنثی کنید، در دیگری هوش مصنوعی پیشرفته دانشگاه را هک کنید و گاهی نیز از غرق شدن فرار کنید. گرافیک ساده، موسیقی دل‌نشین و گیم پلی سرگرم‌کننده باعث می‌شود ماجراجویی‌های شما در بازی Escape Academy به‌شدت لذت‌بخش رقم بخورد. تجربه بازی هم به صورت تک‌نفره و هم Co-op و چندنفره ممکن است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و It Takes Two را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape Academy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You’ve just arrived at Escape Academy, a school where promising students train to become the ultimate Escapist.
Play over a dozen masterfully hand crafted rooms, designed by experienced experts in the field of REAL LIFE escape rooms.
Experience the entirety of Escape Academy alone in single player OR through two player co-operative play. Available in local or online splitscreen.
Explore the campus of Escape Academy and get to know the faculty, a colorful cast of characters, each an expert in the art of Escape. And some with secrets yet to be uncovered…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.