دانلود بازی Deathsmiles I II برای PC
دانلود بازی Deathsmiles I II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deathsmiles I II برای PC

پارسی گیم 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,639 بازدید

دانلود بازی Deathsmiles I II برای کامپیوتر

سبک شوت ام آپ از آن دسته بازی‌های قدیمی است که در دهه 90 میلادی در کشور ژاپن طرف‌داران زیادی داشته است. این بازی‌ها معمولاً بر روی گیم پلی بسیار سرعتی و هیجان‌انگیز تمرکز دارند که چیزی جز اکشن خالص را به مخاطب ارائه نمی‌کند. با اینکه در حال حاضر بازی‌های شوت ام آپ در صدر جدول فروش و توسعه قرار ندارند، ولی هر چند وقت یک بار، استودیویی مستقل، تصمیم به ساخت یکی از این مدل بازی‌ها می‌گیرد. یکی از نمونه‌های بزرگ و موفق این سبک، دو بازی در سری Deathsmiles هستند که به دست استودیوی CITY CONNECTION ساخته شده و به تازگی در یک پکیج منتشر شده‌اند.

Deathsmiles I & II شامل هر دو نسخه اصلی سری Deathsmiles می‌شود که در ظاهر شبیه به هم ولی دو دنیای متفاوت و دیوانه کننده را به شما ارائه می‌کند. گیم پلی این بازی‌ها المان‌هایی از سبک bullet hell را نیز شامل می‌شود که بازیکنان به شکل بی نهایتی بر روی صفحه تیراندازی و انفجارهای گوناگون را تجربه خواهند کرد. به همین واسطه باید انتظار داشته باشید که گرافیک زیبا و خیره کننده این بازی‌ها، شما را شگفت زده کنند. دنیای فانتزی این بازی شامل جادوگران، اژدهایان و کلی موجود فانتزی دیگر بوده و غول‌های عظیمی نیز به عنوان باس فایت، در طی مسیر گیم پلی، برایتان دشواری‌های زیادی ایجاد می‌کنند.

بازی‌های سبک شوت ام آپ و bullet hell به درجه سختی بالایشان معروف هستند که البته به واسطه سرعت زیاد این مدل عناوین، باید انتظار تعدادی چالش را در جریانشان داشته باشیم. دو بازی Deathsmiles نیز از این موضوع شانه خالی نکرده و تعداد زیادی مرحله بسیار دشوار را درون خود جای‌داده‌اند. موسیقی‌های زیبا و فراموش نشدنی از دیگر ویژگی‌های مثبت این آثار بوده و در تمام طول گیم پلی، هیجان را بالا نگه می‌دارد. این پکیج که شامل دو بازی Deathsmiles می‌شود، همچنین ارتقاهای زیادی در زمینه گرافیکی برای اجرا بر روی سخت افزارهای مدرن انجام داده که باعث شده این آثار کلاسیک برای گیمرهای جدید قابل تجربه باشند.

بازی‌های Deathsmiles مجموعه‌ای از چند عنوان سبک شوت ام آپ و bullet hell بوده که از هیجان و اکشن نفس گیری برخورد هستند. این آثار از گرافیک کارتونی خیره کننده و موسیقی‌های جذابی بهره می‌برند که باعث شده تا شاهد تعدادی از خوش ساخت ترین بازی‌های این سبکی در یک پکیج کامل باشیم. پس تجربه آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wildcat Gun Machine و Atomicrops Doom and Bloom را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deathsmiles I II برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Core i5-6500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 1030
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Deathsmiles is a side-scrolling shoot ’em up game set in the alternate world of Gilverado, where girls known as “Angels” take center stage.
The game features an exotic world imbued with gothic horror themes, adorable character designs, and intuitive controls that will keep you coming back for more.
• Includes 3 series titles x 3 modes
There are three playable titles: “Deathsmiles,” the first title in the series that was released in 2007 as an arcade game,
“Deathsmiles Mega Black Label,” the upgraded version of the original, and
“Deathsmiles IIX Merry Christmas in Hell,” the sequel.
Each title comes with game modes that were previously available in home console versions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.