گیم پلی بازی Skull and Bones اسکول اند بونز
محمد صادق شجاعی

گیم پلی بازی Skull and Bones فردا پخش خواهد شد

محمد صادق شجاعی 15 تیر 1401 بدون دیدگاه
227 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبی سافت تصمیم گرفته است که گیم پلی بازی Skull and Bones (اسکول اند بونز) را فردا به نمایش بگذارد.

بازی Skull and Bones اثری از Ubisoft است که استودیوی سنگاپور این شرکت وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. همانطور که از نام بازی اسکول اند بونز مشخص است، در این اثر تجربه‌ای با محوریت جنگ‌های دریایی و دزدی دریایی خواهید داشت. زمان زیادی از آغاز روند ساخت اثر مذکور می‌گذرد و بارها تاخیر در انتشار را تجربه کرده است. چندین مرحله تغییر در ویژگی‌ها موجب شده است که یوبی سافت استودیو‌های دیگری از جمله یوبی سافت برلین را مامور به کمک به استودیو سنگاپور کند. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Skull and Bones در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که علاقه‌مندان دریا‌نوردی بالاخره در چه زمانی قادر به تجربه این اثر خواهند بود.

با این وجود، یوبی سافت برای طرفداران بازی اسکول اند بونز خبر‌های امیدوار‌کننده‌ای دارد. این شرکت اعلام کرده است که فردا گیم پلی بازی Skull and Bones به نمایش گذاشته خواهد شد. بر این اساس در ساعت 22:30 روز پنج‌شنبه هفته جاری در قالب شوکیس اثر مذکور می‌توانید گیم پلی آن را تماشا کنید.

با استناد به اطلاعاتی که شرکت Ubisoft در بلاگ خود منتشر کرده، در قالب گیم پلی بازی اسکول اند بونز می‌توانید نگاهی عمیق به این اثر چندنفره Open-World با محوریت دزدان دریایی داشته باشید. گیم پلی بازی Skull and Bones از طریق پلتفرم‌های یوتیوب و توییچ پخش خواهد شد و ما در پارسی گیم در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین کیفیت آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است که دانلود گیم پلی بازی اسکول اند بونز از پارسی گیم به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

بازی Skull and Bones که در دوران طلایی دزدی دریایی جریان دارد، برای اولین بار در جریان کنفرانس یوبی سافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. در ماه آوریل یک ویدیو گیم پلی طولانی از تست فنی این اثر در فضای اینترنت منتشر شد که برخی از جنبه‌های آن را به نمایش گذاشته است. همچنین به‌تازگی بازی اسکول اند بونز توسط ESRB رده بندی سنی شده و یک افشاگر ادعاکرده است که این اثر در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Skull and Bones اسکول اند بونز

علاوه بر نمایش گیم پلی بازی Skull and Bones، شرکت یوبی سافت تصمیم دارد که در ماه سپتامبر رویداد Ubisoft Forward را برگزار کند. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را در ساعت 23:30 روز 19 شهریور (10 سپتامبر) تماشا کنند. به این واسطه شرکت Ubisoft قصد دارد تعدادی از آثار خود را به نمایش بگذارد. با این وجود که آثار حاضر در رویداد یوبی سافت فوروارد مشخص نشده، اما برخی از بازی‌های در حال ساخت این شرکت فرانسوی معرفی شده‌اند. از بین این آثار می‌توان به Mario + Rabbids Sparks of Hope، ریمیک Splinter Cell و Prince of Persia: Sands of Time Remake اشاره کرد.

علاوه بر بازی‌های ذکر شده، این احتمال وجود دارد که در جریان رویداد Ubisoft Forward از بازی جدید مجموعه‌های مشهور شرکت یوبی سافت یعنی Far Cry ،Just Dance و Assassin’s Creed رونمایی شود. بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی دیگر از آثار در حال ساخت Ubisoft است که احتمالا در رویداد یوبی سافت فوروارد حضور خواهد داشت.

امسال پانزدهمین سالگرد سری اساسینز کرید محسوب می‌شود، به همین دلیل انتظار می‌رود که شرکت یوبی سافت به‌زودی اطلاعات جدیدی از اثر لایو سرویس آن که با اسم رمز بازی Assassin’s Creed Infinity شناخته می‌شود، ارائه کند. همچنین شایعاتی منتشر شده که از معرفی بازی فرعی Assassin’s Creed Valhalla در مقیاس کوچکتر خبر می‌دهند.

نظر شما در مورد گیم پلی بازی Skull and Bones چیست؟ به نظر شما این اثر قادر خواهد بود علاقه‌مندان به جنگ‌های دریایی را جذب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.