بازی NBA 2K23
یحیی رحیمی

بازی NBA 2K23 با حضور مایکل جردن روی کاور معرفی شد

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
504 بازدید

شرکت 2K Sports از نسخه جدید مجموعه بازی شبیه‌ساز بسکتبال رونمایی کرد. تاریخ انتشار بازی NBA 2K23 و جزئیات کامل آن همراه با نسخه مخصوص مایکل جردن معرفی شد. بازی جدید با بازگشت چالش‌های ویژه مایکل جردن همراه است و این ستاره دنیای بسکتبال روی کاور دو نسخه ویژه بازی جا گرفته است.

به گزارش پارسی گیم، بازی NBA 2K23 در تاریخ نهم سپتامبر (18 شهریور) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شرکت 2K همچنین از دو نسخه ویژه به نام Championship ادیشن و Michael Jordan ادیشن رونمایی کرد. جردن نام‌آشناترین اسطوره دنیای بسکتبال است که رکوردهای مختلفی را به اسم خود ثبت کرده است. این چهارمین بار است که جردن روی کاور بازی قرار می‌گیرد و او قبلاً در سال‌های 2011 تا 2013 روی کاور قرار داشت.

شرکت 2K اعلام کرد که نسخه جدید این بازی با بازگشت چالش‌های کلاسیک جردن همراه است. این چالش‌ها اولین بار در بازی NBA 2K11 معرفی شدند و بازی‌کنان باید به‌صورت مجازی، لحظات به‌یادماندنی زندگی حرفه‌ای مایکل جردن را تکرار می‌کردند. برای نمونه یکی از چالش‌ها به این شکل بود که بازی‌کننده باید حداقل 38 امتیاز و هفت ریباند به اسم خود ثبت می‌کرد. این اتفاقی است که در سال 1997 توسط جردن اتفاق افتاد. هرچند این اتفاق در حالی رخ داد که او سرما خورده بود؛ اما بازهم توانست رکورد بی‌نظیری به اسم خود ثبت کند.

مایکل جردن بازی NBA 2K23

جزئیات بازی NBA 2K23

بازی NBA 2K23 میزبان پانزده چالش کلاسیک جردن است. ده عدد از این چالش‌ها مستقیم از بازی پیشین منتقل شده‌اند؛ اما از اساس تغییر یافته‌اند. پنج چالش جدید نیز طراحی شده که فعلاً در مورد آن‌ها اطلاعاتی نداریم. 2K در این مورد نوشت که چالش‌های کلاسیک مایکل جردن، بخشی از تاریخ ورزش بسکتبال هستند و آن‌ها به این شکل می‌خواهند میراث او را برای نسل جوانی که بازی‌های او را ندیده‌اند به‌جا بگذارند. قرار است اطلاعات بیشتری در مورد این بخش منتشر شود.

گفتنی است مایکل جردن روی کاور نسخه استاندارد بازی نخواهد بود و باید دو ادیشن ویژه را دریافت کنید. افرادی که ادیشن جردن را بخرند؛ اشتراک یک‌ساله NBA League Pass را دریافت می‌کنند و بازی‌کنان می‌توانند هر آن‌که بخواهند به تماشا مسابقات واقعی بسکتبال بپردازند. قیمت نسخه استاندارد بازی برای کنسول‌های نسل جدید 70 دلار اعلام شده؛ اما این قیمت برای نسل قبل همچنان 60 دلار خواهد بود. البته ویژگی‌های نسل جدید در اختیار کاربران PS4 و Xbox One قرار نمی‌گیرد.

قیمت دقیقه ادیشن مایکل جردن مشخص نیست؛ اما قیمت بین 100 تا 200 دلار را در نظر داشته باشید. بازی NBA 2K23 از روز هفتم ژوئیه قابل پیش‌خرید خواهد بود و روز 18 شهریور نیز در دسترس قرار می‌گیرد.‌باید منتظر اخبار بازی بیشتر باشیم تا ببینیم بازی جدید چه تغییراتی نسبت به NBA 2K22 دارد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.