NBA-2K21-Zion-Williamson
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و ویژگی های بازی NBA 2K21: چند نکته که باید بدانیم

یحیی رحیمی 24 خرداد 1399 1 دیدگاه
832 بازدید

نسخه بعدی سری بازی NBA 2K معرفی شد. بازی NBA 2K21 در رویداد رونمایی از کنسول PS5 معرفی شد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی در دست نیست اما یک سری ویژگی های خاص بازی در دسترس است و می توانیم آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم. ابتدا پیشنهاد می کنیم تریلر معرفی بازی را تماشا کنید.

بازی روی چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟

با وجود اینکه وارد نسل تازه کنسول ها می شویم، بازی NBA 2K21 هنوز روی کنسول های نسل هشتم مانند PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در هنگام پیش فروش بازی باشیم. سران اکس باکس نیز انتشار این بازی را برای کنسول Xbox Series X تایید کرده اند و بنابراین نگران پلتفرم های هدف بازی نباشید.

چه کسی روی کاور بازی خواهد بود؟

در نسخه 2019 بازی شاهد قرار گرفتن چندین بازیکن مشهور روی کاور بودیم. لبران جیمز نیز روی نسخه 20 سالگی بازی قرار داشت. در مورد NBA 2K20 این آنتونی دیویس بود که روی جلد بازی قرار داشت. در حال حاضر نمی دانیم چه کسی روی کاور خواهد بود اما در تریلر شاهد حضور Zion Williamson هستیم و البته ممکن است به احترام کوبی برایانت نیز او روی کاور قرار بگیرد.

تاریخ انتشار بازی

همانند دیگر اطلاعات بای NBA 2K21 این یکی نیز در هاله ای از ابهام است. عده ای باور دارند که پاییز امسال بازی منتشر می شود و عده ای نیز می گویند که در ماه سپتامبر و قبل از جمعه سیاه شاهد عرضه آن خواهیم بود. در کنفرانس مالی 2K نیز پاییز 2020 به عنوان زمان انتشار اعلام شده است.

ویژگی های بازی

سال گذشته شاهد اضافه شدن ویژگی های جالبی به بازی بودیم و امسال نیز از لحاظ فنی پیشرفت بسیار زیادی را شاهد هستیم. زمان لودینگ بازی روی کنسول PS5 در حد 2 ثانیه است و دیگر لازم نیست چند دقیقه منتظر ورود به بازی و شروع آن باشیم. همچنین بازی از ویژگی های سخت افزاری چون ره گیری پرتو هم استفاده می کند که در نوع خودش بی نظیر است.

در رویداد معرفی پلی استیشن 5 اما قول ویژگی ها تازه و مودهای جدید داده شد. همچنین قرار است موسیقی متن کاملا تازه ای استفاده شود. گرافیک بازی طوفانی خواهد بود و به نظر این نسخه از بازی با تمام نسخه های پیشین متفاوت خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام نسخه موبایلیnba2k21 چه زمانی عرضه میشه

    پاسخ دهید