دانلود بازی Born Punk برای PC
دانلود بازی Born Punk برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Born Punk برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,701 بازدید

دانلود بازی Born Punk برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های ساده و جذاب در بازی‌های ویدیویی، بازی‌های سبک Point & Click است که سوژه‌های جالبی با محوریت قوی بر روی داستان را به خورد مخاطبان می‌دهند. ساده بودن گیم پلی چنین بازی‌هایی باعث می‌شود تجربه کوتاه و لذت‌بخشی برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان رقم بخورد. بازی Born Punk از استودیو Insert Disk 22 عنوانی داستان محور در همین سبک بوده که شما را وارد دنیایی آینده‌گرایانه و سایبرپانکی می‌کند تا ماجراجویی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در آن تجربه کنید.

داستان بازی در جزیره‌ای به اسم Bornholm جریان دارد که در آن تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و وسایلی برای سفر به فضا نیز ساخته شده‌اند. موجودی ناشناخته با ورود به این جزیره، کنترل سه شخصیت مختلف را بر عهده می‌گیرد، یک هکر، رئیس یکی از شرکت‌های بزرگ و همچنین رباتی هوشمند به اسم Grandmaster Flashdrive. این سه شخصیت باید تمام تلاش خود را برای رهایی از تسخیر شدن به کار بگیرند، گاهی باید در کنار یکدیگر کار کنند و گاهی علیه یکدیگر تا ماهیت واقعی این موجود را کشف کرده و سرنوشت خودشان و بشریت را نجات دهند.

گیم پلی بازی کاملاً همان سبک همیشگی و کلاسیک Point & Click را دنبال کرده و با گرافیکی پیکسلی و دوبعدی باید در نقاط مختلف شهر گشت و گذار کرده، با کاراکترهای دیگر وارد دیالوگ شوید، سرنخ‌های مخفی پیدا کرده و به نکات جزئی دقت کنید. وجود عناصر طنز، دیالوگ‌های متعدد، موسیقی متن زیبا و درخور و گشت و گذار در شهری سایبرپانکی با گرافیک پیکسلی هنری تجربه بازی Born Punk را در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی و روایت داستانی خوب به‌شدت لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی The Darkside Detective را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Born Punk برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or higher
Processor: Intel/AMD Dual Core @ 1.8Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL compatible graphics card
Storage: 2400 MB available space
Sound Card: Any Windows-compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A former combat hacker, a corporate CEO and a malfunctioning android get possessed by mysterious, otherworldly entities and must band together to save themselves and uncover the entities’ origins. Talk, puzzle and explore your way through this (often humorous) cyberpunk thriller.
Bornholm. Today, a quaint island in the Baltic Sea. In 2155, a sprawling metropolis able to compete with major world powers. Thanks to the Space Elevator, a technological marvel built by Bornholm’s corporate consortium, The Conglomerate, few nations on the planet are more influential both in industrial matters and space exploration.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.