دانلود بازی Truck and Logistics Simulator برای PC
دانلود بازی Truck and Logistics Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Truck and Logistics Simulator برای PC

پارسی گیم 3 تیر 1401 بدون دیدگاه
6,712 بازدید

دانلود بازی Truck and Logistics Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز امروزه به‌قدری گسترده و متنوع هستند که تقریباً تمامی سوژه‌ها را پوشش می‌دهند. این بازی‌ها همان‌طور که از اسم آن‌ها مشخص است، شبیه‌سازی دقیقی از زندگی واقعی را به شکلی مجازی به خوردمان می‌دهند، حال این شبیه‌سازی می‌تواند مربوط به فعالیت‌های مختلفی مثل کشاورزی، رانندگی، مدیریت کارخانه و ساخت و ساز و… باشد. بازی Truck and Logistics Simulator از استودیو Simula Games عنوانی جذاب و واقع‌گرایانه در همین سبک است که در آن باید کنترل خودروهای باری مختلف را بر عهده بگیرید.

در این بازی شما به 20 مدل مختلف از انواع خودروهای باری دسترسی خواهید داشت که باید توسط آن‌ها مأموریت‌های نسبتاً پیچیده حمل بار را انجام دهید. شما از صفر تا صد بارگیری را خودتان انجام داده و سپس برای رساندن آن‌ها راهی جاده‌ها خواهید شد. تنوع بالایی از انواع مأموریت‌ها در جاده‌های عادی و آفرود وجود دارد و قوانین فیزیک نیز برای وزن و شکل بارهایی که می‌برید صادق هستند. با پیشروی در بازی می‌توانید به‌تدریج ناوگان خود را مجهزتر کرده و انواع اتومبیل‌ها و خودروهای مختلف را به آن اضافه کنید.

مأموریت‌های بازی در چند رده مختلف تقسیم می‌شوند. در حالتی باید با استفاده از ون‌های عادی بارهای سبک‌تر را جابه‌جا کنید، در حالتی دیگر با استفاده از جرثقیل‌های بزرگ بارگیری را در بندرها انجام می‌دهید، اتومبیل‌های اسپورت را روی کامیون قرار داده و همگی را هم‌زمان به محلی منتقل می‌کنید یا مصالح ساختمانی را با کامیون‌های مخصوص به محل برده و تخلیه خواهید کرد. تنوع این مأموریت‌ها در کنار گرافیک زیبا و چشم‌نواز بازی و همچنین شبیه‌سازی دقیق کنترل هر وسیله نقلیه، تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Euro Truck Simulator 2 و Farming Simulator 19 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Truck and Logistics Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: Double Core 2 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 520, Nvidia GT 730, AMD R7 240 or better
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: I5-8400 // AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050 // RX560
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Take control of more than 20 unique vehicles to perform complex loading tasks and deliver the diverse cargo directly to your customers. Master all the individual logistics vehicles like forklifts, cranes, telescopic handlers, wheel loaders and many more to load up your vans, pickups and heavy trucks.
Dive into the progressive career mode and accomplish challenging missions to buy new vehicles, upgrade your vehicle fleet and take on the real heavy loads. Pull off dangerous off-road missions with loads as big as a 21 tonnes articulated loader that will push your driving skills to the limit. Master each unique vehicle and use them to their fullest potential to maximize your income and driver experience to become the biggest logistics company in town.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.