دانلود بازی Imperium BCE برای PC
دانلود بازی Imperium BCE برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Imperium BCE برای PC

پارسی گیم 28 خرداد 1401 بدون دیدگاه
7,590 بازدید

دانلود بازی Imperium BCE برای کامپیوتر

سبک استراتژیک از گذشته تا به امروز به‌عنوان ژانری محبوب و پرطرفدار شناخته شده است که هر کدام از ویژگی‌های گیم پلی آن می‌تواند منحصر به فرد و خاص باشد. تا به امروز بازی‌های استراژیک جذاب بسیاری منتشر شده‌اند که هر کدام با سوژه‌ای متفاوت بوده و تجربه‌ای متفاوت را به خورد ما می‌دهند، از نبردهای آینده‌گرایانه و علمی تخیلی گرفته تا جنگ جهانی دوم و یا نبردهای باستانی در گذشته. بازی Imperium BCE از استودیو Wildercroft عنوانی در همین سبک بوده که ملیت‌های باستانی را برای شکوفایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا رهبری کنید.

داستان بازی در مورد یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌های دوران باستان یعنی روم نوشته شده و شما رهبری آن را بر عهده خواهید گرفت. روش‌های مختلفی برای کشورگشایی و گسترش مرزهای روم وجود دارد، آیا می‌خواهید سپاه خود را آماده کرده و به شیوه‌های نظامی این کار را انجام دهید یا با برقراری صلح و روش‌های دیپلماتیک پیش خواهید رفت. قلمرو شما در محاصره انواع کشورهای مختلف با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف است و رو به رو شدن با هر کدام می‌تواند سناریو متفاوتی را رقم بزند.

گیم پلی بازی به سبک لحظه‌ای طراحی شده اما عمق بسیار بیشتری نسبت به سایر بازی‌های استراتژیک دارد. شما می‌توانید جاسوس‌بازی کنید و اطلاعات مهمی به دست آورید، با جنگ و غارت پیش بروید یا روش‌های دیپلماتیک و صلح‌جویانه را برگزینید. بخشی از بازی به ساخت و ساز بناهای مهم، تعیین قوانین و همچنین کشف و اختراع چیزهای مختلف خلاصه می‌شود که همگی در کنار هم به توسعه و شکوفایی تمدن روم کمک می‌کند. از لحاظ گرافیکی نیز بازی قابل‌قبول بوده به‌خوبی تمامی عناصر مهم در صفحه به شما نمایش داده می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dune: Spice Wars و Tropico 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Imperium BCE برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 7 Series
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 11
Processor: Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Be a leader of one of the greatest civilizations in the world. Bring glory to Rome, in our upcoming title, Imperium BCE.
Would you expand Rome’s borders through war? Or would you destabilize and divide kingdoms using spies? In Imperium BCE, you can use many different strategies, to bring about the inevitable Roman dominion.
Surrounded by different kingdoms and cultures, you will need to maintain balance and spread your influence slowly, so as not to alarm your neighbors. Your spies will have to work in secret, act on your orders, to strengthen your culture and religion, making your enemies weaker. Your diplomats might work on improving relations with other kingdoms or might provide you with valid justification for war.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.95 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.