بازی Dragons Dogma 2
یحیی رحیمی

کپکام رسماً از بازی Dragons Dogma 2 رونمایی کرد

یحیی رحیمی 27 خرداد 1401 بدون دیدگاه
388 بازدید

شرکت کپکام پس از آنکه گزارش‌هایی از تولید دنباله بازی Dragons Dogma پخش شد؛ رسماً بازی جدید را معرفی کرد. بازی Dragons Dogma 2 در طی رویداد ویژه‌ای به مناسبت تولد ده سالگی این سری رونمایی شد و کپکام تایید کرد که ساخت دنباله بازی شروع شده است و این اثر در مرحله توسعه با موتور RE ENGINE قرار دارد که در ریمیک رزیدنت ایول استفاده شد. در حال حاضر پلتفرم و زمان انتشار بازی مشخص نیست.

به گزارش پارسی گیم، هیدئاکی ایتسونو با حضور در مراسم از ساخت دراگونز دوگما 2 پرده برداشت. معرفی بازی جدید با بررسی و توضیح فلسفه طراحی مبارزه، مکانیسم‌های خاص گیم پلی و همچنین الگوی طراحی هیولاها همراه شد که دنیای فانتزی و جهان‌باز این مجموعه را تعریف می‌کند. در حال حاضر تنها لوگوی این بازی رونمایی شده و فعلاً هیچ تصویری از گیم پلی نمایش داده نشده است.

ایتسونو در ابتدای صحبت‌هایش از بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک که با کاغذ و مداد بازی می‌شد یاد کرد و اینکه چطور او با ژانر فانتزی آشنا شده است. او سپس به سوی توسعه بازی‌های آرکید رو آورده و عناوین متنوعی برای کپکام ساخته است. او پس از مدت‌ها توانست ایده‌های خود را در قالب بازی که به نام Dragons Dogma شناخته شد، پیاده کند. او به دلیل کار روی مجموعه بازی دویل می کرای، نتوانست ایده خود را در سریع‌ترین زمان عملی کند.

بازی Dragons Dogma 2

Dragons Dogma 2 در راه است

پایان کار روی سری دویل می کرای این فرصت را در اختیار ایتسونو قرار دارد که بالاخره سراغ Dragons Dogma برود و این بازی را با مبارزات جادویی و مکانیسم‌های جدید تولید کند. سیستم ویژه Pawn باعث شد تا تجربه بازی به صورت تک‌نفره بسیار دل‌نشین شود و در عین حال توهمی از اتصال میان بازی‌کنان را پدید آورد. تیم توسعه بازی به بریتانیا سفر کرده و معماری و صخره‌های متفاوت این کشور به طرز مستقیم روی طراحی دراگونز دوگما تأثیر گذاشته است.

ایتسونو صحبت‌هایش را با رونمایی از بازی Dragons Dogma 2 پایان داد. تیم توسعه بازی طبق گفته‌های وی با تمام قوا در حال کار هستند تا دنباله بازی بتواند به بهترین وجه ممکن تولید شود. در حال حاضر امکان نمایش بازی وجود ندارد؛ اما توسعه‌دهنده برای معرفی کامل آن هیجان‌زده است. گفتنی است اولین بازی این سری در سال 2012 و برای کنسول PS3 و Xbox 360 منتشر شد. نتفلیکس در سال 2020 خبر از ساخت انیمیشن سریالی هفت قسمتی با الهام از این اثر خبر دارد.

وجود بازی دراگونز دوگما 2 مدت‌ها پیش فاش شده بود و جلسه مالی اخیر نیز ساخت بازی را تایید کرد. کپکام گفته است که تنها بازی‌هایی را می‌سازد که تقاضا آن در بازار وجود دارد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از بازی باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.