دانلود بازی Postal Brain Damaged برای PC
دانلود بازی Postal Brain Damaged برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Postal Brain Damaged برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,022 بازدید

دانلود بازی Postal Brain Damaged برای کامپیوتر

سری بازی‌های Postal برای بسیاری از بازیکنان آشنا هستند. این بازی‌ها تلفیقی از عناصر شوتر، طنز و ماجراجویی را به خورد بازیکنان می‌دهد. شما در این بازی خشونت را در کنار صحنه‌های خنده‌دار ملاحظه می‌کردید و مأموریت‌های جالب و پیش و پا افتاده‌ای بر عهده شما قرار می‌گرفت. به‌تازگی استودیو Hyperstrange عنوان جدیدی با الهام از دنیای این سری منتشر کرده که Postal Brain Damaged نام دارد و گیم پلی را به سمت اکشن و خشونت بیشتر در سبک شوتر اول‌شخص سوق داده است. برای تجربه هیجانی کاملاً متفاوت در دنیای Postal خودتان را آماده کنید.

شما در این بازی وارد ذهن مریض و دیوانه خود کاراکتر اصلی Postal می‌شوید تا ماجراجویی‌های عجیب و مهیجی را داخل آن تجربه کنید. در این بازی خشونت و هیجان به سطح دیگری راه پیدا کرده و تمامی عناصر طنز این سری نیز حضور فعال دارند. همه‌چیز از طراحی سلاح‌ها گرفته تا دشمنان و مراحل، منحصربه‌فرد و بامزه هستند و در عین حال به‌خوبی حس اکشن و خشونت را نیز منتقل خواهند کرد. گیم پلی شباهت زیادی به بازی‌های اکشن و شوتر اول‌شخص داشته و تجربه‌ای مشابه سری Doom را در دنیای Postal به خوردتان خواهد داد.

تنوع بالای سلاح‌ها و دشمنان موجود در بازی، ظاهر بامزه کاراکتر اصلی، سرعت و اکشن بالای گیم پلی در کنار گرافیک هنری و پیکسلی سه‌بعدی بازی که سبک کلاسیک سری Postal را حفظ کرده است از دیگر نکات بارز این بازی جذاب هستند. اگر می‌خواهید طنز و اکشن را در کنار هم تجربه کنید، این بازی متفاوت را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Postal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Postal Brain Damaged برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, 7, 8 and 10
Processor: Intel i5 4th gen or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780M or equivalent
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Get ready to experience POSTAL from a brand-new perspective! This boomer-shooter spin-off of the fan-beloved Running With Scissors’ franchise will take you further down the rabbit hole than any previous game of the series. You’re not in Paradise anymore, and things are about to get weird, as POSTAL: Brain Damaged happens within the twisted psyche of the POSTAL DUDE, himself!
Wild setting? Even wilder gameplay! While staying true to POSTAL’S trademark tone and humor the game plays very different to all the previous titles in the series. What you get is fast, challenging, and full of varied, meticulously designed enemies and environments. If you’re surfing the tidal wave of throwback shooters or enjoyed the latest installment of that game where you single-handily take on the forces of Hell invading Earth, you will feel right at home (even more so if your home smells really bad).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.06 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.