بازی Bright Memory: Infinite برایت مموری اینفینیت
محمد صادق شجاعی

بازی Bright Memory: Infinite به‌زودی روی کنسول‌های نسل نهم منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 22 خرداد 1401 بدون دیدگاه
340 بازدید

بازی برایت مموری اینفینیت اثری هیجان‌انگیز در سبک تیراندازی اول شخص بوده که در سال گذشته روی کامپیوتر منتشر شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌زودی کاربران کنسول‌های نسل نهم و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قادر به تجربه بازی Bright Memory: Infinite خواهند بود.

در بخشی از رویداد Future Games Showcase اعلام شد که بازی برایت مموری اینفینیت روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس از ری تریسینگ پشتیبانی کرده و در شرایطی که این فناوری فعال است، می‌توانید اثر مذکور را به صورت 60 فریم بر ثانیه تجربه کنید. این در حالی است که در حالت Performance، با غیرفعال کردن Ray Tracing، نرخ فریم تا 120 فریم بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند. آن دسته از بازیکنانی که نسخه PS5 بازی Bright Memory: Infinite را تجربه کنند، می‌توانید از ویژگی‌های خاص کنترلر آن یعنی دوال سنس بهره ببرند.

لازم به ذکر است که بازی برایت مموری اینفینیت روی سخت‌افزار کنسول Nintendo Switch اجرا شده و یک تجربه مبتنی بر فضای ابری محسوب نمی‌شود. همچنین این نسخه دارای فناوری TAA بوده و از هدف‌گیری ژیروسکوپی پشتیبانی می‌کند.

زنگ، سازنده بازی Bright Memory: Infinite از استودیو FYQD، در این مورد گفته است: «می‌دانم که تصمیم ما موجب می‌شود علاقه‌مندان مدت بیشتری منتظر بمانند. اما من و شرکا تصمیم گرفتیم که زمان لازم برای درخشش بازی برایت مموری اینفینیت روی کنسول‌ها را به آن اختصاص دهیم. ما از این زمان اضافه برای بهینه‌سازی بازی رو هر یک از کنسول‌ها استفاده کردیم. من نسبت به ارائه بازی Bright Memory: Infinite روی کنسول‌ها مطمئن بودم، اما همچنان اجرای آن روی پلتفرم‌های مختلف یک معجزه است».

بازی Bright Memory: Infinite برایت مموری اینفینیت

Bright Memory دارای انواع تفنگ، شمشیر و قدرت‌های فراطبیعی است

در بازی برایت مموری اینفینیت، بازیکنان در قالب یک مامور ویژه به نام Shelia قرار می‌گیرند که وظیفه دارد از اسرار باز شدن یک سیاهچاله در طول جشن‌های سال نوی چینی پرده بردارد. این اثر ترکیبی از تیراندازی اول شخص و استفاده از شمشیر در سبک هک اند اسلش است. علاوه بر آن‌ها، Shelia قادر است از قدرت‌های فراطبیعی از جمله سایکوکینسیس استفاده کند.

با استفاده از حرکت‌های آکروباتیک، قدرت‌های فراطبیعی، اسلحه‌های گرم و شمشیر، می‌توانید ترکیب‌های مختلفی ایجاد کنید که برای مقابله با سربازان و شیاطین اساطیری کاربرد دارند. بازی Bright Memory: Infinite دارای درخت مهارت است که به واسطه آن می‌توانید قدرت‌های تازه به دست آورده و توانایی‌های Shelia را ارتقا دهید.

استودیو FYQD تایید کرده که بازی برایت مموری اینفینیت روی هر یک از کنسول‌ها شامل تمامی بسته‌های الحاقی ارائه شده روی نسخه کامپیوتر است؛ به این واسطه می‌توانید به آیتم‌های تزئینی مختلف و متعددی دسترسی داشته باشید.

نظر شما در مورد انتشار بازی Bright Memory: Infinite روی کنسول‌های نسل نهم و نینتندو سوییچ چیست؟ آیا از تجربه این اثر استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.