تاریخ انتشار بازی Bright Memory Infinite
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite برای کامپیوتر اعلام شد

محمد صادق شجاعی 7 آبان 1400 بدون دیدگاه
442 بازدید

در طول تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی، آثار مختلف و متعددی از جمله Undertale و Stardew Valley عرضه شده است که یک نفر به تنهایی آن‌ها را ساخته است. یکی از شاخص‌ترین این دسته از آثار، بازی Bright Memory بوده که توسط زنگ ژیانچنگ (Zeng Xiancheng)، ملقب به FYQD ساخته شده و اپیزود اول آن در سال 2019 در دسترس کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار گرفته است. موفقیت‌های این بازی در جلب نظر منتقدین و مخاطبین باعث شد که به جای اپیزود دوم، برایت مموری به اثری کامل تبدیل شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite اعلام شده است.

بر این اساس، بازی مذکور در ساعت 5:30 بامداد 21 آبان از طریق فروشگاه‌های Steam و GOG با قیمت 20 دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که اگر تا قبل از این تاریخ اقدام به خرید بازی Bright Memory کنید، بازی Bright Memory: Infinite به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. با استناد به اعلام FYQD، این بازی دارای صدا‌گذاری به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی بوده و زیرنویس آن علاوه بر زبان‌های ذکر شده، زبان‌های چینی ساده‌شده، چینی سنتی، اسپانیایی آمریکای لاتین، آلمانی، فرانسوی، روسی، پرتغالی برزیلی، ایتالیایی و کره‌ای را نیز شامل می‌شود. تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هنوز اعلام نشده است.

بازی Bright Memory: Infinite داستان فردی به نام شلیا (Shelia) را در سال 2036 روایت می‌کند که از طرف مرکز تحقیقات علوم ماوراء طبیعی (SRO) ماموریت دارد تا پدیده‌ای خاص را بررسی کند. به زودی شلیا کشف می‌کند که این اتفاقات عجیب به رازی باستانی و تاریخچه‌ای ناشناخته از دو دنیای متفاوت ارتباط دارد. بازیکنان برای شناخت ماهیت این اتفاق و از بین بردن سربازان ویژه و هیولاهای اساطیری می‌توانند از انواع اسلحه‌ها، شمشیر‌ها و قدرت‌های خاصی از جمله تغییر در زمان و دستکاری جاذبه استفاده کنند.

تاریخ انتشار بازی Bright Memory Infinite

   ویژگی‌های نسخه کامپیوتر Bright Memory Infinite

علاوه بر این می‌توانید روی دیوار‌ها حرکت کنید، از توانایی دفع حملات بهره ببرید و به کمک اسلحه‌های خاصی همچون موشک‌های ردیابی کننده یا بمب‌های آتش‌زا تمامی دشمنان را از بین ببرید. بازی Bright Memory: Infinite دارای درخت مهارت پر‌جزئیاتی است که در قالب آن می‌توانید مهارت شلیا در استفاده از اسلحه و توانایی‌های او را ارتقا دهید. به این واسطه می‌توانید سبک مبارزه خاص خود را داشته باشید و از تجربه بازی مذکور بیش از پیش لذت ببرید.

FYQD Studio در تمامی مراحل ساخت بازی جدید خود با شرکت NVIDIA همکاری نزدیکی داشته است. این امر پس از اضافه شدن فناوری‌های NVIDIA DLSS و ری تریسینگ به اپیزود اول بازی Bright Memory و پخش تریلر بنچمارک Ray Tracing بازی Bright Memory: Infinite محقق شده است. علاوه بر NVIDIA DLSS و Ray Tracing، بازی مذکور از فناوری NVIDIA Reflex نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازی Bright Memory: Infinite چیست؟ آیا گیم‌پلی و جلوه‌های بصری این اثر نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.