دانلود بازی Kingdoms and Castles برای PC
دانلود بازی Kingdoms and Castles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kingdoms and Castles برای PC

پارسی گیم 10 خرداد 1401 1 دیدگاه
4,715 بازدید

دانلود بازی Kingdoms and Castles برای کامپیوتر

بازی‌هایی به نام شبیه ساز وجود دارند که را مسئول انجام یک کار خاص و معمولاً واقعی می‌کنند. به‌عنوان‌مثال در سال‌های اخیر شاهد حضور هزاران شبیه ساز مانند شبیه ساز ساخت و ساز، مدیریت، کشتی رانی و… بودیم. با این حال شبیه سازهایی که شما یک شغل و سازمان را از صفر به جایگاه‌های بزرگی می‌رسانید این روزها دارای محبوبیت زیادی هستند. یکی از این مدل شبیه سازها، شبیه ساز ساخت و مدیریت شهر است. بازی Kingdoms and Castles یکی از موفق‌ترین نمونه‌های اخیر در زمینه شبیه ساز شهر سازی است. این بازی به دست استودیوی مستقل Lion Shield ساخته و شما را در نقش یک حاکم بزرگ قرار می‌دهد.

Kingdoms and Castles گیم پلی عمیق و پیچیده‌ای از شبیه سازهای معمول را به گیمر ارائه می‌کند که شاید برای هر کسی جذاب نباشد. این بازی به شکل عمیقی به پدیده مدیریت و توسعه شهرهای زیر نظر شما خواهد پرداخت. در ابتدا شما کنترل یک ناحیه بسیار کوچکی که اهمیت چندانی ندارد به دست می‌گیرید و به‌مرورزمان و با هوشمندی‌تان، باید آن جا را تبدیل به یک امپراطوری واقعی کنید. برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید با شهرها و حکومت‌های همسایه داد و ستد کرده، حامیانی پیدا کرده و سپس به جنگ دیگر سرزمین‌ها بروید. تک‌تک روستایی‌ها می‌توانند به عنوان نیرویی کار آمد در این مسیر استفاده شوند.

پادشاهی‌ای که در Kingdoms and Castles راه می‌اندازید مسیری سخت و طاقت‌فرسا را طی خواهد کرد. شما خود را در حالی میابید که توسط وایکینگ‌ها به شما حمله شده و سپس باید این موضوع را پشت سر گذاشته و دوباره شروع کنید. زمستان‌های سردی پیش رو دارید که باید مردم خود را سیر نگه دارید. موفقیت نهایی شما به هوش استراتژیکی بستگی دارد که باید روی میز بگذارید. Kingdoms and Castles در زمینه گرافیکی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه ساز چند سال اخیر است. اگر از علاقه‌مندان به چالش‌های درگیر کننده و اعتیادآور هستید، همین حالا به دانلود و تجربه Kingdoms and Castles بپردازید.

بازی Kingdoms and Castles عنوانی در سبک شبیه ساز شهر سازی است. در این محصول شما کنترل یک حکومت ساده را بر عهده گرفته و به‌مرورزمان، با گسترش این امپراطوری، آن را تبدیل به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پادشاهی دنیا تبدیل کنید. عاشقان بازی‌های شبیه ساز و مدیریت منابع نباید به هیچ وجه تجربه این اثر زیبا را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Voxel Tycoon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kingdoms and Castles برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260 256mb or ATI Radeon HD 5670 256mb or Intel HD Graphics 4600
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 2.7GHz or AMD FX-6300, 3.2Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 1gb or AMD Radeon HD 7870, 1gb
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kingdoms and Castles is a city-building simulation game about growing a kingdom from a tiny hamlet to a sprawling city and imposing castle.
Your kingdom must survive a living and dangerous world. Do the viking raiders make off with your villagers? Or are they stopped, full of arrows, at the castle gates? Does a dragon torch your granary, your people dying of starvation in the winter, or are you able to turn the beast back? The success of your kingdom depends solely on your skill as a city and castle planner.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام میخواستم بگم که اگه میشه لطفا بازی هارو که میزارید ورژن آن ها را هم بزارید

    پاسخ دهید