دانلود بازی Where Cards Fall برای PC
دانلود بازی Where Cards Fall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Where Cards Fall برای PC

پارسی گیم 19 آبان 1400 1 دیدگاه
2,141 بازدید

دانلود بازی Where Cards Fall برای کامپیوتر

ایده‌های جدید و نو در بسیاری از موارد می‌توانند منجر به محبوبیت یک بازی ویدیویی شوند. مخاطبان این سرگرمی دائم به دنبال تجربه‌های جدید و منحصربه‌فرد بوده و سازندگان با استفاده از قوه تخیل و نوآوری، سعی می‌کنند عناوین متعددی با سوژه‌های جدید در اختیار آن‌ها قرار دهند. بازی Where Cards Fall از استودیو The Game Band عنوانی معمایی و جذاب بوده که در آن باید با استفاده از ساخت سازه‌هایی از کارت‌ها، مسیر خود را میان موانع باز کنید.

گیم پلی بازی بسیار ساده و آرام‌بخش بوده و به دلیل تنوع مراحل، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود نگه دارد. کاراکتر شما در هر مرحله با یک سری موانع و معما روبه‌رو می‌شود که برای عبور از آن‌ها باید از کارت‌ها استفاده کنید. ساخت سازه‌های مختلف و قرار دادن آن‌ها در محل مناسب برای عبور کاراکتر شما، نکته کلیدی برای پیشروی در این بازی است. آزادی عمل شما برای ساخت‌وساز بسیار بالا بوده و این بازی قوه تخیلتان را به‌خوبی به چالش خواهد کشاند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به سبک هنری گرافیک و همچنین تنوع مراحلش اشاره کرد. زاویه دوربین بازی به شکلی طراحی شده که می‌توانید تمام اجزای مراحل را به‌خوبی مشاهده کنید و فرصت کافی برای فکر کردن هم داشته باشید. کاراکتر شما با پیشروی در این مراحل در اصل در حال مرور خاطرات گذشته‌اش است. اگر می‌خواهید لحظاتی را در آرامش به حل معما سپری کنید و با ساخت‌وساز بناهایی توسط کارت‌ها، مسیر را بین موانع باز کنید، بازی Where Cards Fall گزینه مناسبی برای شما خواهد بود زیرا کاملاً برای همین منظور طراحی شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و LEGO Builder’s Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Where Cards Fall با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 | AMD Phenom II X2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 250, 1 GB | ATI Radeon HD 5670, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560, 1 GB | AMD Radeon HD 6950, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spread cards to build houses and solve over fifty tricky spatial puzzles. Exercise your imagination and strategic thinking skills. Includes innovative gestural controls for mouse and keyboard, plus controller support.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بازی جالبی بود برای من

    پاسخ دهید